کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پی اعلام فراخوان اعتصابات سه روزه;

کاسبان شهرکردی نمیخواهند کسب و کار خود را تعطیل کنند

13 آذر 1401 ساعت 17:56

مشاهدات میدانی از عدم تمایل کسبه شهرکردی برای تعطیلی بازار در سه روز آینده که فراخوان اعتصابات سراسری از سوی معاندین صادر شده است، دارد.


به گزارش جهانبین نیوز; چند روزی است مجددا سناریوی نخ نما و مضحک اعتصابات سراسری به‌ویژه در بازار در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذرماه به دستور کار شبکه های معاند و عوامل خودفروخته آنان در کشور تبدیل شده است.

 
پیش از این نیز کسبه با ارعاب و فشار عده‌ایی مجبور شدند سه روز مغازه‌های خود را ببندند و به گفته خود آن‌ها این کار را از بیم خسارت‌های احتمالی و تهدیدهای ارازل و اوباش انجام دادند.
 
مشاهدات میدانی خبرنگاران این رسانه نشان می‌دهد کاسبان شهرکردی هیچ تمایلی برای تعطیلی مغازه و کار و کسب خود برای سه روز آینده ندارند.
 
و به گفته برخی از آنان هیچ دلیلی برای تعطیلی مجدد بازار وجود ندارد کما اینکه اکثر آنان معتقد بودند سه روز پیش از این نیز از سر ناچاری کسب و کار خود را تعطیل کردند.
 
به گفته بازاریان، اولا دلیل اعتراض و تعطیلی کسب و کار چیست چرا به بهانه‌های موهوم باید فردی را مجبور کنند که همراه یک عده ای شوند که خودشان هم نمی‌دانند چه می‌خواهند، از طرفی آن‌ها اعتقاد داشتند چرا فقط کاسب باید در اعتصابات شرکت کند در حالی که حتی یک روز تعطیلی هم به زیان مغازه دار است و می‌تواند تاثیر زیادی بر دخل و خرج وی داشته باشد.
 
با این وجود انتظار می‌رود نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی زمینه آرامش کاسبان و بازاریان را فراهم کنند تا کسی نتواند با تهدید و ارعاب مغازه دار وی را مجبور به تعطیلی بازار کند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 52210

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52210/کاسبان-شهرکردی-نمیخواهند-کسب-کار-خود-تعطیل-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir