:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - شهرکرد پیشانی استان چهارمحال و بختیاری/ این شهر رونق پیدا کند برتمام نقاط استان تاثیر می گذارد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری؛

شهرکرد پیشانی استان چهارمحال و بختیاری/ این شهر رونق پیدا کند برتمام نقاط استان تاثیر می گذارد

15 آبان 1401 ساعت 13:11

محسن حسین میرزایی معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: شهرکرد پیشانی استان چهارمحال و بختیاری است و اگر رونق پیدا کند بر جای جای استان تاثیر می گذارد ،عدالت محوری، سامان دهی شهر، استفاده از نیروهای جوان در مدیریت شهری، هم افزایی با تمام دستگاه های استانی و ... باید در دستور کار شهردار و شورای اسلامی شهر باشد.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ محسن حسین میرزایی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در مراسم تودیع و معارفه شهرداری شهرکرد اظهار کرد: با انتخاب شهردار شهرکرد توسط اعضا شورای اسلامی مردم امیدی بستند برای پیشرفت شهر شهرکرد.

وی با اشاره به اینکه مردم، این شهر را به عنوان امانتی در دستان شورا و شهردار قرار داده اند تصریح کرد: مردم امید دارند شهردار جدید و اعضا شورای اسلامی خدمت ماندگار از خود به جای بگذارند چون زمان خدمت رسانی محدود است تا غفلت کنیم فرصت از دست رفته و تا سه سال مدیریت به فرد دیگری واگذار می شود.

حسین میرزایی با بیان اینکه شهردارها باید ارتباط ماندگاری از خود به جای گذارند گفت: شهردار و اعضا شورای اسلامی باید با یکدیگر هم افزایی، وحدت، همکاری و تعامل در راستای خدمت به مردم داشته باشند تا از این طریق بتوانند تاثیر بسزایی در پیشرفت شهر داشته باشند.

وی اذعان داشت: مجموعه شهرداری به واسطه نوع ارتباطی که با مردم دارد اگر کوچک ترین غفلت در کار خود داشته باشند موجب عدم تکریم ارباب رجوع می شود و همین  تاثیر خود را بر مردم خواهد گذاشت و باعث نگرانی مردم از پیشرفت شهرمی شود.

حسین میرزایی با اذعان بر اینکه شورای اسلامی شهر و شهردار باید با برنامه و در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش کند گفت: داشتن برنامه و انگیزه داشتن برای یک شهردار مهم ترین مسئله باید باشد و در راستای خدمت رسانی به مردم باید برنامه محور و آینده محور نیز باشد.

وی با اشاره به اینکه دانایی محور و دانش  در مدیریت شهری بسیار مهم است گفت: اگر شهردار و شورا دانایی و دانش را در راستای مرتفع شدن مسائل و مشکلات شهر به کار می گرفتند، شاهد پیشرفت هرچه سریعتر شهر بودیم.

 حسین میرزایی جذب سرمایه گذاری برای رونق شهر را بسیار مهم تلقی کرد و ادامه داد: اگر شهر شهرکرد رونق پیدا کند تاثیر بر پیشرفت و توسعه استان نیز خواهد گذاشت .

وی با اشاره به اینکه شهرکرد پیشانی استان چهارمحال و بختیاری است و اگر رونق پیدا کند بر جای جای استان تاثیر می گذارد اظهار کرد: عدالت محوری، سامان دهی شهر، استفاده از نیروهای جوان در مدیریت شهری، هم افزایی با تمام دستگاه های استانی و ... باید در دستور کار شهردار و شورای اسلامی شهر باشد.

حسین میرزایی با تاکید بر اینکه بخشی نگری آسیب جدی  در پیشرفت و تعالی هر مجموعه  دارد تصریح کرد: اگر خواهان پیشرفت و تعالی شهرمان هستیم باید به سمت و سوی تعامل با استان پیش برویم، هم افزایی و تعامل با همه دستگاه های استان در برنامه شهردار و شوراها باید مد نظر باشد،انضباط مالی بسیار نیز بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از نو آوری و خلاقیت کارهای قدیمی باید کنار گذاشته شود تشریح کرد: توسعه فضاهای سبز ، توسعه فضای فرهنگی و  توجه به مسائل آموزشی بخشی از انتظار ما از شهردار و شوراهای اسلامی است.

حسین میرزایی جای آموزش شهروندی در شهرداری را خالی دانست و گفت:  باید به طور ویژه به  مسئله آموزش نگاه کرد.

وی در ادامه افزود: مبارزه با فساد، آماده سازی بسترهای شهر هوشمند، توجه به ورزش همگانی و ایجاد نشاط در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است که شهردار و شورای اسلامی شهر باید به آن توجه داشته و زمینه را برای مردم فراهم کنند.

حسین میرزایی خاطر نشان کرد: شهردار و شورهای اسلامی به موضوع دانش بنیان ها باید توجه کنند تا شهر را بتوانند با هزینه کم و بهروری بالا اداره کنند، باید به سمت درآمدهای پایدار رفت و به انواع مختلف توسعه درون شهری و بوم گردی توجه کرد.

وی ادامه داد: تقویت زیر ساخت های مدیریت بحران شهر، کنترل روان آب ها و افزایش ایمنی شهر باید توجه کرد،دشت شهرکرد با کوچکترین باد دچار ریزگرد می شود و همین امر مردم را اذیت می کند، شهردار باید روان آب ها را کنترل کند و آن ها را به سمت دشت شهرکرد هدایت کرده تا از ریزگردها جلوگیری کند و دشت شهرکرد احیا شود.

حسین میرزایی تصریح کرد: اگر خواهان پیشرفت و تعالی در روستا، بخش، شهر، شهرستان و نهایت  استان هستیم یک راه وجود دارد و آن هم وحدت، هم افزایی و رفاقت بین شورا و شهردار است، هرجایی هم افزایی و اتحاد بود پیشرفت است و هرجا اختلاف است مجموعه منجر به شکست می شود.

وی یادآور شد: در مجموعه شهرداری بین شورای اسلامی و مجموعه شهرداری وحدت و هم افزایی باید وجود داشته باشد اگر خواهان خدمت به مردم شهر شهرکرد هستیم با هم افزایی کار را پیش ببریم چراکه سو تفاهم ها سرعت گیر پیشرفت شهر هستند.

حسین میرزایی در پایان اذعان داشت: استان چهارمحال و بختیاری باید به جایگاه واقعی خود برسد مثل خورشیدی بدرخشد، تنها چیزی که مانع آن می شود سو تفاهم و اختلاف است، باید به سمت و سوی هم افزایی پیش رفت.

لازم به ذکر است در  این مراسم از خدمات عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد تقدیر و محمدحسین واحدیان به عنوان شهردار شهرکرد معرفی شد.
 
انتهای پیام/1020ج
 
 


کد مطلب: 52026

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52026/شهرکرد-پیشانی-استان-چهارمحال-بختیاری-این-شهر-رونق-پیدا-کند-برتمام-نقاط-تاثیر-می-گذارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir