کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی;

دستگاه قضا و نیروهای امنیتی با سرکردگان و گردانندگان آشوب با شدت برخورد کنند

12 آبان 1401 ساعت 21:09

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی با سرکرده‌های آشوب و آن‌هایی که به اغتشاش فرمان می‌دهند برخورد می‌کند و اینگونه نیست که با آن‌ها مماشات می‌کند، اما نگاه حکومت اسلامی این است که بین فریب خوردگان و سرکردگان باید جداسازی شود، عده‌ایی هستند که پشت صحنه و فرماندهی اغتشاشات را برعهده دارند که حتما باید با این افراد بشدت برخورد شود.


حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز; اظهار کرد: دشمن امروز دو چیز را هدف قرار داده است، این دو موضوع مهم امنیت و اقتدار ایران اسلامی است.
 
وی افزود: اگر ایران اسلامی امنیت و اقتدار نداشت، همچون برخی کشورهای منطقه بودیم که در دریایی از ناامنی دست و پا می‌زنند و اگر اقتدار نداشت با ما اینگونه برخورد نمی‌کردند، این حجمه گسترده نسبت به ملت ایران و کار رسانه‌ایی که غول‌های رسانه‌ای آن‌ها انجام می‌دهند نشان دهنده آن است که حرکت ملت ایران حرکت سریعی است و در حال رسیدن به قله‌ها است.
 
جعفری با اشاره به اینکه اقتدار در سایه امنیت حاصل می‌شود، عنوان کرد: مردم به‌ویژه جوانان بدانند اگر امنیت در کشور نباشد، هیچ فعالیتی و هیچ رشد و توسعه‌ایی حتی برای آنانی که کف خیابان‌ها اغتشاش می‌کنند هم معنایی ندارد.
 
وی خاطرنشان کرد: دشمنان امنیت و اقتدار ایران اسلامی را نشانه رفته‌اند و باید بشدت مراقب این توطئه شوم باشیم تا در میدانی که دشمن طراحی کرده است بازی نکنیم.
 
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اعتراض به برخی رفتارها با اغتشاش باید متفاوت باشد، کمااینکه مردم نیز بین این رفتارها تفاوت قائل هستند، قانون و مجری قانون باید با اندک افرادی که می‌سوزانند، تخریب می‌کنند و به نوامیس و مال مردم تعرض می‌کنند برخورد داشته باشد و اجازه ندهد اموال و جان مردم به خطر بیفتد.
 
جعفری بیان کرد: خط قرمز هر کشوری امنیت ساکنان و شهروندان آن است، معنا ندارد در یک کشور ۸۰ و چند میلیون نفری عده‌ایی به تعداد انگشتان دست در خیابان‌ها بریزند و آشوب به‌پا کنند و امنیت کشور را مخدوش کنند، با این دست از افراد باید طبق قانون برخورد شود.
 
وی با بیان اینکه مردم ایران طالب آرامش و اقتدار کشور هستند، گفت: در آستانه ۱۳ آبان ماه قرار داریم، چهار دهه است که آمریکا و ایادیان او روبه‌روی این ملت مظلوم ایستاده است، در حالی که مردم ایران می‌خواهند روی پای خود باشند و به احدی وابسته نباشند.
 
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی افزود: فردا روز ۱۳ آبان‌ماه است که نشان می‌دهد چهار دهه است که مردم از ظلمی که نظام سلطه نسبت به آنان روا داشته است متنفر هستند، این دشمنی‌ها تا جایی بود که حتی در زمان شیوع کرونا ملت ایران را از داروهای مقابله با این بیماری محروم کردند.
 
جعفری ادامه داد: همان‌هایی که سال‌ها است اوج وحشیگری را در حق این ملت روا داشته‌اند نمی‌خواهند این کشور در امنیت و آرامش نداشته باشد، لذا از جوانان و نوجوانان می‌خواهیم صبر و متانت خود را حفظ کنند، بدانند اگر آرامش و امنیت کشور به خطر بیوفتد مسیر برای حضور گروه‌های تروریستی تکفیری فراهم شده و در محیط ناامنی ایجاد شده شاهد اتفاقاتی همچون حادثه شاهچراغ خواهیم بود.
 
وی عنوان کرد: حادثه تروریستی که در حرم شاهچراغ رخ داد نشان داد، برای تروریست‌ها فرقی ندارد افراد مقابلشان مسلمانند یا غیرمسلمان، بی‌گناهان از کودک گرفته تا بزرگسالان را به گلوله بست، این ماهیت استکبار جهانی است.
 
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با آن‌هایی که میخواهند امنیت را خدشه‌دار کنند برخورد لازم را داشته باشند.
 
جعفری اضافه کرد: دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی با سرکرده‌های آشوب و آن‌هایی که به اغتشاش فرمان می‌دهند برخورد می‌کند و اینگونه نیست که با آن‌ها مماشات می‌کند، اما نگاه حکومت اسلامی این است که بین فریب خوردگان و سرکردگان باید جداسازی شود، عده‌ایی هستند که پشت صحنه و فرماندهی اغتشاشات را برعهده دارند که حتما باید با این افراد بشدت برخورد شود.
 
وی تاکید کرد: امید است سران اغتشاشات که اتاق فرمان آن‌ها در اسرائیل و در آمریکا است و با اذن منافقین که بالغ بر ۱۷ هزار ترور را در این کشور رقم زدند، درصدد مخدوش کردن امنیت و آرامش مردم هستند هر چه زودتر به چنگال قانون گرفتار شوند و طبق قانون با آن‌ها برخورد شود.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 52003

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/52003/دستگاه-قضا-نیروهای-امنیتی-سرکردگان-گردانندگان-آشوب-شدت-برخورد-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir