کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

عبور بی‌خطر از جاده‌های باران‌خورده؛ با رعایت سرعت مطمئنه/ احتمال لغزش در اولین بارندگی‌ها همیشه بالا است

11 آبان 1401 ساعت 11:08

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به تداوم بارش‌ها در این استان تا روز پنجشنبه، لازم است رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا از وقوع حوادث جلوگیری شود.


سید غلامعلی نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با توجه به اینکه اولین بارندگی درحال بارش است شاهد وقوع حوادث جاده‌ای بیشتری خواهیم بود.
 
وی با بیان اینکه روز گذشته در کوهرنگ یک دستگاه وانت نیسان به دلیل لغزندگی معابر دچار حادثه شد و از جاده خارج شده و در دره سقوط کرده افزود: متاسفانه راننده این خودرو در بیمارستان فوت کرد و حوادث مشابه دیگری هم از روز گذشته تا الان گزارش شده است.
 
نوربخش بیان داشت: با توجه به تداوم بارش‌ها در استان تا روز پنجشنبه، لازم است رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا از وقوع حوادث جلوگیری شود.
 
رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری یادآور شد: رعایت سرعت مطمئنه در رانندگی اهمیت دارد چون در بروز تصادف مدل خودرو و نو بودن آن تاثیری ندارد و در زمان بارندگیِ اول تا زمانی که آسفالت کاملا شسته شود باید نکات ایمنی هم در داخل و هم بیرون شهر رعایت شود.
 
وی اضافه کرد: رانندگان در این روز‌ها باید از سلامت بخاری خودرو خود اطمینان حاصل کنند چراکه در روزهای بارانی شیشه‌ها بخار کرده و روشن کردن بخاری برای لحظاتی کوتاه می‌تواند تاثیر بسزایی در از بین رفتن بخار روی شیشه داشته باشد.
 
نوربخش با تاکید بر اینکه لازم است رانندگان از لاستیک‌های عاج‌دار استفاده کنند افزود: لازم است ترمز ماشین چک شود تا در مواقع حساس به راحتی ترمز کند.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 51985

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51985/عبور-بی-خطر-جاده-های-باران-خورده-رعایت-سرعت-مطمئنه-احتمال-لغزش-اولین-بارندگی-ها-همیشه-بالا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir