کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد مطرح کرد

روز شهرکرد همچنان 31 اردیبهشت‌ماه/ هیچ مصوبه برای ابطال این روز واصل نشده است

2 آبان 1401 ساعت 10:41

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: 31 اردیبهشت‌ماه به عنوان روز شهرکرد ابطال نشده فقط این روز برای روز چهارمحال و بختیاری نیز معرفی شده است، این دو تاریخ ممکن است منافاتی با هم نداشته باشند اما پسندیده‌تر بود روز چهارمحال و بختیاری تاریخ دیگری باشد.


رضا ریاحی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: 31 اردیبهشت‌ماه همانگونه که پیش از این تصویب و اعلام شده بود کماکان به نام روز شهرکرد است.
 
وی افزود: مدتی پیش یک پیشنهاد از تهران به استان‌ها و مراکز استان‌ها ارائه شد، مبنی بر اینکه فرم تغییر نام را در شورای فرهنگ عمومی بررسی کنید و روز مناسب را پیشنهاد دهید.
 
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد ادامه داد: روز شهرکرد از قبل مشخص شده بود اما می‌توانستیم آن را تغییر دهیم، بسیاری از شهرهای کشور روزی را به نام خود ثبت نکرده‌اند.
 
ریاحی عنوان کرد: مقرر شد اگر قرار است تاریخ روز شهرکرد تغییر کند، یک روز به شورای فرهنگ عمومی پیشنهاد شود و درصورت تایید به تهران ارسال شود و آنجا هم نیازمند تصویب است.
 
وی خاطرنشان کرد: روز چهارمحال و بختیاری خواهیم داشت، این روز در اسفندماه بود که قرار است تاریخ آن تغییر کند.
 
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد اضافه کرد: 31 اردیبهشت ماه به عنوان روز شهرکرد مصوبه تهران را دارد همانگونه که این تاریخ به عنوان روز چهارمحال و بختیاری نیز مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را دارد.
 
ریاحی بیان کرد: 31 اردیبهشت به عنوان روز شهرکرد ابطال نشده فقط این روز برای روز چهارمحال و بختیاری نیز معرفی شده است، این دو تاریخ ممکن است منافاتی با هم نداشته باشند اما پسندیده‌تر بود روز چهارمحال و بختیاری تاریخ دیگری باشد.
 
وی تاکید کرد: از نظر شهرداری شهرکرد روز شهرکرد تغییری نکرده و مصوبه‌ایی هم از تهران در این خصوص ابلاغ نشده است و همچنان به آن پایبند هستیم.
 
انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 51906

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51906/روز-شهرکرد-همچنان-31-اردیبهشت-ماه-هیچ-مصوبه-ابطال-این-واصل-نشده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir