کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت؛

جهاد امروز؛ نبرد در فضای مجازی

23 مهر 1401 ساعت 11:53

در حال حاضر شاهد آن هستیم که دشمنان انقلاب  با تمام توان در فضای مجازی به دنبال ناامید کردن مردم ایران نسبت به آینده و همچنین ایجاد بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی هستند و از هر ابزاری در راستای اهداف خود استفاده می کنند.


به‌گزارش‌جهانبین‌نیوز،یاسربیاتی کارشناس فضای مجازی در یادداشتی نوشت: در حال حاضر شاهد آن هستیم که دشمنان انقلاب  با تمام توان در فضای مجازی به دنبال ناامید کردن مردم ایران نسبت به آینده و همچنین ایجاد بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی هستند و از هر ابزاری در راستای اهداف خود استفاده می کنند.

نمونه ای از این ابزار سناریوی کشته سازی دختر ایرانی توسط نیروهای امنیتی هستند تا با برانگیختن حس زنانه در بین دختران و زنان ایرانی بتوانند کف خیابان را از صحنه اعتراضات و اغتشاشات پرکنند.

از سویی دیگر بهانه حجاب و آزادی بی قید و شرط در بین زنان با کشف حجاب بعضی از سلبریتی ها و حمایت آنان در صفحات شخصی به دنبال قبح شکنی و هنجار شکنی پوشش زنانه هستند تا نسل جوان ما را به انحطاط جنسی و مذهبی برسانند.

باید بدانیم که در کنار موارد بالا استفاده از قومیت گرایی و مذهب گرایی در جهت تهییج اقوام و مذاهب ایران بمنظور خیال خام خودشان،  تجزیه طلبی و کاهش قدرت ایران هستند.

اگر در یک نظام نیروهای امنیتی را تضعیف کنیم به ناچار مردم آن مملکت می بایست همنشین دزدان و قاتلان و بدکاران و ... باشند لذا سناریوی بعدی تضعیف نیروهای امنیتی و بی اعتمادی به این عزیزان پرتلاش ،زحمت کش و بی توقع هستند.

در جایی که قطار انقلاب در دوره جدید ریاست جمهوری با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و توانسته توفیقات بسیاری در جهت بهبود اقتصاد کشور و ایجاد روابط تجاری با کشورهای همجوار و همچنین پیوستن به پیمان های مهم منطقه ای و فرا منطقه ای و همچنین کسب  برگ برنده و دست برتر در مذاکرات ،دشمن با جنگ روانی و ایجاد جنگ رسانه ای به دنبال کمرنگ کردن این توفیقات و عدم توجه جامعه بین الملل به قدرت ایران هستند.

انقلاب ربات ها در فضای مجازی و ترند سازی کلید واژه های احساس برانگیز بعضی از چهره های ورزشی و سینمایی به دنبال معرفی یک خط رسانه ای ضد انقلاب و ایجاد دو قطبی مردم و نظام هستند.

استفاده از پیام رسان های خارجی و تلاش و هزینه بسیبار در جهت دسترسی کاربران به این پیام رسانه ها از طریق گسترش فیلتر شکن ها نشان دهنده این است که این فضای مجازی را میدانی برای مبارزه قرار داده و نمی‌خواهند این میدان را خالی کنند و یا شکست بخورند.

استفاده از شعار هایی همچون زن زندگی آزادی نشان دهنده این است که گروهک منحوس کمله به پشتیبانی اسرائیل داعیه دار حمایت از زنان ایرانی هست در حالی که همین گروهک بسیاری از زنان ایران را از خانواده جدا کرده و در جهت مقاصد بد خود استفاده نموده است و کشتن بسیاری از هموطنان خودمان در شهرهای کردستان  فراموش نمی شود.

استفاده نسل جوان از بازی های رایانه ای که بالاترین سطح تاثیر گزاری در بین رسانه ها را دارد و القا مفاهیم از این بازی ها و تاثیر آن بر  نسل جوان،  نتیجه ای جز ترویج خشونت در جامعه  را نداشته و این مسئله موجب می شود رسانه های معاند نیز سو استفاده کرده و از این اغتشاشات به نفع خود استفاده کنند.

تمام نکات بالا نشان دهنده جنگ تمام عیار در فضای مجازی است و جهاد امروز جهاد در فضای مجازی است.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 51845

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51845/جهاد-امروز-نبرد-فضای-مجازی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir