کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس مسائل سیاسی؛

دشمنان اسلام به دنبال از بین بردن وحدت بین مردم ایران هستند/ فرهنگ و انقلاب ایران به سمت تمدن نوین اسلامی پیش می رود

19 مهر 1401 ساعت 13:09

احمد رضا بسیج کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز دشمنان ما به دنبال این هستند که وحدت و یک پارچگی را در بین مردم ایران از بین ببرند، در این چند ساله انقلاب، کشور به دستاوردهای قوی دست پیدا کرده است و با این وحدت  تا تمدن سازی پیش می رود.


احمدرضا بسیج کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در دست انسان پنج انگشت است که به یک نقطه اتکا دارد، در جامعه بشری نیز همین طور است، سلایق مختلف با فکرها و روحیات متفاوت اما یک تکیه گاه واحد نیاز دارند تا موفق عمل کنند.

وی با اذعان بر اینکه همه ما به دنبال سعادت، موقعیت ، آرامش و یک زندگی خوب هستیم تصریح کرد: اگر ما بخواهیم از هم جدا شویم جز قطع شدگی و خون ریزی در آن چیزی نیست.

بسیج با اشاره به اینکه اگر همه به دنبال سعادت باشیم باید یک وحدت بین ما باشد تا به آن نقطه مورد نظر دست پیدا کنیم عنوان کرد: عقلانیت، نگاه سعادتمندانه به زندگی، وحدت بخشی و ... می تواند یک پارچگی را در یک ملت ارائه دهد.

وی یادآور شد: وقتی وحدت ایجاد شد قاعدتا مانند همان دستی که مثال زدیم می تواند هر کاری را ایجاد کند، سنگ بزرگ را از جا بلند کرده ، می تواند یک جامعه دارای وحدت را پیشرفت دهد و به دنبال آن  اقتصاد، فرهنگ و اخلاق یک جامعه نیز درست شود.

بسیج خاطر نشان کرد: کسانی که فکر می کنند با جدا شدن و ایجاد تفرقه می توانند به اهداف خود برسند یا خام هستند یا جاهل یا اگر هیچ کدام از این ها نباشد بدون شک خائن هستند و کسی که متصل به دشمنان است، نمی خواهند رفاه و آسایش و اتحاد یک ملت و تمدن را ببیند.

وی تاکید کرد: در شرایط امروز جامعه وحدت و هم دلی نیاز است که بتوان تمدن بزرگی را شکل داد، در انقلاب اسلامی تا کنون بسیاری از مشکلات و موانع را پشت سرگذاشته ایم تا بتوانیم مبانی تمدنی را ساخته باشیم.

بسیج با اذعان بر اینکه امروز دشمنان ما به دنبال این هستند که وحدت و یک پارچگی را در بین مردم ایران از بین ببرند گفت: در این چند ساله انقلاب کشور به دستاوردهای قوی دست پیدا کرده است و با این وحدت  تا تمدن سازی پیش می رود.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 51826

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51826/دشمنان-اسلام-دنبال-بین-بردن-وحدت-مردم-ایران-هستند-فرهنگ-انقلاب-سمت-تمدن-نوین-اسلامی-پیش-می-رود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir