کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری؛

آسیب های اجتماعی؛مشکلی که مردم را رنج می دهد/ضرورت افزایش سطح مهارت های ارتباطی و اطلاعات اجتماعی

18 مهر 1401 ساعت 11:28

شهرام خواجوی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: آن چیزی که در آسیب های اجتماعی  به آن می رسیم این است که سطح مهارت های ارتباطی ، اجتماعی و حتی اطلاعات اجتماعی و حقوقی خیلی افرادی که درگیر این اسیب ها می شوند کم است و باید آن را افزایش داد.


شهرام خواجوی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که جامعه را رنج می دهد  و مردم در این خصوص رویکرد مثبتی به آن ندارند، آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی ویزگی های متعددی دارد و متعلق به زمان خاصی نیست  تصریح کرد: آسیب های اجتماعی قطعا ریشه در گذشته دارد و هم می تواند معلول  و هم علت باشد.

 خواجوی ادامه داد: آن چیزی که در آسیب های اجتماعی  به آن می رسیم این است که سطح مهارت های ارتباطی ، اجتماعی و حتی اطلاعات اجتماعی و حقوقی خیلی افرادی که درگیر این اسیب ها می شوند کم است.

وی اذعان داشت: ضرورت دارد خانواده ها نقش پررنگ تری  در راستای مسائل اجتماعی و ارتباطی با فرزندان خود داشته باشند و از طرف دیگر در سطح جامعه ضرورت دارد که مراکزی وجود داشته باشد که بتواند این آگاهی ها و اطلاعات را که افراد جامعه به ان نیاز دارند و در سطح ارتباطی خود به آن ها اموزش دهند.

خواجوی در ادامه افزود: این مراکز چیزی نیستند جز مراکز مشاوره ای ، دولت باید چنین مراکزی را گسترش داده و  در دسترس مردم قرار دهد، جدای از اینکه اشکالات و ایراداتی نیز وجود دارد اما قطعا جوانان و نوجوانان ما می توانند به راحتی ارتباط برقرار کنند.

وی تاکید کرد: مراکز خصوصی ما نیز باید نقش فعال تری داشته باشند تا به این شکل بتوانیم سطح اگاهی را در جامعه افزایش دهیم .
 
انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 51819

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51819/آسیب-های-اجتماعی-مشکلی-مردم-رنج-می-دهد-ضرورت-افزایش-سطح-مهارت-ارتباطی-اطلاعات

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir