کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

تدابیر شهید همدانی از جنگ 30ساله علیه کشورهای اسلامی جلوگیری کرد

16 مهر 1401 ساعت 13:32

سردار علی محمد اکبری گفت: شهید حاج حسین همدانی توانست از تهدیداتی که هم در کشور و هم در جبهه مقاومت بود، فرصت هایی بدست آورد و در جبهه مقاومت تدبیر این شهید ضمن نجات سوریه باعث شد از جنگ 30 ساله ای که دشمنان برای کشورهای اسلامی با پشتیبانی استکبار و کشورهای مرتجع منطقه طراحی کرده بودند، جلوگیری کند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه آیین بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت سردار حاج حسین همدانی(حبیب شهدای مدافع حرم) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اظهار کرد: در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) برگزار شد.

اکبری تصریح کرد: شهید حاج حسین همدانی دقیقا 7سال پیش در روز 16 مهرماه 1394 به شهادت رسید و این مراسم توسط کارکنان خدوم سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در تجلیل از مقام شهید و تبیین الگوهای رفتاری  شهید حاج حسین همدانی برگزار شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) افزود: شهید حاج حسین همدانی توانست از تهدیداتی که هم در کشور و هم در جبهه مقاومت بود، فرصت هایی بدست آورد و در جبهه مقاومت تدبیر این شهید ضمن نجات سوریه باعث شد از جنگ 30 ساله ای که دشمنان برای کشورهای اسلامی با پشتیبانی استکبار و کشورهای مرتجع منطقه طراحی کرده بودند، جلوگیری کند.

سردار اکبری ادامه داد: شهید همدانی دارای یک شخصیت بسیار معنوی و یک فرمانده بسیار باتدبیر بود  و جزء شاخصه های مهم ایشان این بود که هم قبل از انقلاب جزء مبارزین بود و هم بعد از انقلاب در مبارزه با گروه های متعدد ضدانقلاب در شمالغرب و هم در مهار فتنه های مختلف کشور نقش مهمی ایفا کرد و عملکرد بسیار مناسبی در مجموعه سپاه داشت که این شهید امروز بعنوان الگو باید به نسل جوان انتقال داده شود.

وی خاطرنشان کرد: شهید همدانی را ما بعنوان یک الگو برای جوانانمان همچون شهید حاج قاسم سلیمانی که خود یک مکتب است، باید معرفی کنیم و رفتار و عملکرد واقعی این شهید را تبیین کنیم.

اکبری تصریح کرد: اینکه امروز بعضی از سران فتنه گر کینه ای از حاج حسین همدانی به دل دارند، بخاطر این است که این شهید توانست بسیاری از کسانی را که در سال 88  فریب فتنه گران را خورده بودند جذب کند، که بعضی از آنها در راه انقلاب بعداً شهید شدند.

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 51809

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51809/تدابیر-شهید-همدانی-جنگ-30ساله-علیه-کشورهای-اسلامی-جلوگیری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir