کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

فرمایشات مقام معظم رهبری آبی بر آتش اغتشاشات شد/ امنیت، خط قرمز نیروی انتظامی است

16 مهر 1401 ساعت 9:44

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری آبی بر آتش شد و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و اجازه نداد دشمن به هدف خود برسد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این استان اظهار کرد:  همگان واقف و ناظر خدمات نیروی انتظامی در سال‌های گذشته هستند.
 
وی با بیان اینکه آنچه که مهم است در سنوات گذشته نیروی انتظامی روز به روز هم در ارتقاء برنامه‌ کاری و انجام ماموریت‌ها و هم در عرصه‌های مختلف چون مشارکت‌جویی از مردم موفق عمل کرده است و در این راستا درصد رضایتمندی مردم افزایش یافته است تصریح کرد: ما در نیروی انتظامی خدمت‌گزار مردم هستیم.
 
امان‌اللهی یادآور شد: دشمن ایران و انقلاب اسلامی همیشه به دنبال موج‌سورای بر روی مسائل مختلف هستند و این موضوع در قضایای پیش آمده در گذشته بر همگان مشخص شد.
 
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اعلام نظر پزشکی قانونی ابهامات مرگ خانم مهسا امینی را روشن کرد و بررسی دوربین‌های مخفی نشان داد، کوچک‌ترین رفتار خلاف مقررات رخ نداده است.
 
وی افزود: آنچه مسلم است موج‎‌سورای دشمن است و در این میان برخی هم به دلیل غفلت، عدم آگاهی و... تحت تاثیر قرار گیرد، اما فرمایشات مقام معظم رهبری آبی بر آتش شد و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و اجازه نداد دشمن به هدف خود برسد.
 
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: حمایت مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان برای ما کافی و چراغ راهمان است، این درحالی است که ملت ایران هم با حضور در راهپیمایی‌های مختلف حمایت خود را از نیروی انتظامی اعلام کردند.
 
امان‌اللهی ادامه داد: خط قرمز نیروی انتظامی امنیت جامعه است و با قاطعیت با مختل‌کنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کند، حساب غافلان و افرادی که از روی ناآگاهی وارد این اغتشاشات شدند از وابستگان به بیگانگان که با هدف وارد این میدان شدند جداست.
 
وی اضافه کرد: دشمنان ایران از گذشته نزد مردم بی‌آبرو بوده و هستند و همه مردم با بصیرت و آگاهی از نقشه‌های تکراری آن‌ها آگاه هستند.
 
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش کشفیات، کاهش فوتی‌ها در تصادفات، انجام اقدامات قابل توجه در زمینه مواد مخدر، تشکیل پرونده‌های متعدد در بحث قاچاق و مبارزه با مفاسد اقتصادی و دیگر مسئولیت‌های نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: بالای 300 هزار تماس با فوریت‌های پلیس این استان در 6 ماهه گذشته صورت گرفته است.
 
وی بیان داشت: امروز به حمدالله فضای خوبی در نیروی انتظامی برای خدمت‌گزاری ایجاد شده است و با نیروهای خدوم انتظامی با انگیزه خیر و با تعهد و دلسوزی مشغول به خدمت با این مردم هستند.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 51797

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51797/فرمایشات-مقام-معظم-رهبری-آبی-آتش-اغتشاشات-امنیت-خط-قرمز-نیروی-انتظامی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir