کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری:

34 پایگاه اسوه از حوزه های مقاومت بسیج شهرستان ها 10 گانه به نمایشگاه استانی راه یافته اند

11 مهر 1401 ساعت 16:37

علی محمد اکبری: چهارمین نمایشگاه طرح اسوه در راستای ارزیابی پایگاه های نمونه و اسوه بسیج طی سالهای 1400 تا 1401  بین پایگاه های مقاومت بسیج تمامی شهرستان های 10گانه استان چهارمحال و بختیاری در هفته مقاومت برگزار شده و 34 پایگاه  اسوه از حوزه های مقاومت بسیج شهرستان های مختلف به نمایشگاه استانی امروز راه یافته اند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری نمایشگاه طرح اسوه استانی بسیج اظهار کرد: چهارمین نمایشگاه طرح اسوه در راستای ارزیابی پایگاه های نمونه و اسوه بسیج طی سالهای 1400 تا 1401  بین پایگاه های مقاومت بسیج تمامی شهرستان های 10گانه استان چهارمحال و بختیاری در هفته مقاومت برگزار شده و 34 پایگاه  اسوه از حوزه های مقاومت بسیج شهرستان های مختلف به نمایشگاه استانی امروز راه یافته اند.

وی افزود: در ارزیابی های مدت زمان برگزاری این نمایشگاه تعدادی از پایگاه های شرکت کننده بعنوان اسوه و نمونه کشوری انتخاب می شوند که ما سابقه داریم در سال 98 هم دو پایگاه برادران و 2 پایگاه خواهران از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر کشوری شدند و امسال هم امیدواریم با توجه به وضعیتی که بازدید کردیم تعدادی پایگاه بعنوان اسوه کشوری داشته باشیم که در راستای طرح اعتلای بسیج غرفه هایی را برپا کرده و عملکرد خود را به نمایش گذاشته اند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان گفت: در این غرفه های نمایشگاهی، بیشتر شاهد عملکرد پایگاه های بسیج در راستای همان قرارگاه های 9گانه ای که در اختیار سازمان بسیج و انتظارات فرمانده معظم کل قوا مقام معظم رهبری بوده با رویکرد مسجد محوری هستیم و تلاش های بسیار ارزشمندی انجام شده است.

اکبری تصریح کرد: امروز 17غرفه از پایگاه برادران و 17 غرفه از پایگاه خواهران و 6غرفه مخصوص کانون های اقشاری بسیج بعنوان اسوه در نمایشگاه حضور دارند، که محاسن آنها قابل تعمیم به پایگاه های مقاومت بسیج دیگر می باشد و انتقال داده می شود و بسیجیان سراسر استان الگوبرداری می کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این مراسم پس از بازدید از 40 غرفه پایگاه های مقاومت بسیج اسوه برادر و خواهر استان چهارمحال و بختیاری در این نمایشگاه گفت: بسیج واقعا شجره طیبه است. پایگاه های مقاومت بسیج استان فعالیت های خوبی در عرصه های مختلف اعم از اجتماعی، فرهنگی، سازندگی و محرومیت زدایی داشته اند. 

غلامعلی حیدری با اشاره به فعالیت پایگاه های اسوه بسیج استان چهارمحال و بختیاری گفت: در عرصه اشتغالزایی خصوصا اشتغال خانگی و فرهنگی کارهای ارزشمند و خوبی انجام شده است که بسیار کارهای جذابی و نوآوری داشتند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های تعطیلات تابستانی بسیج هم توانسته جمعیت خوبی از جوانان و نوجوانان را جذب کند و ایجاد اشتغال هم داشته باشد که امیدواریم اینکار تداوم داشته باشد و ما هم حتما حمایت می کنیم و اینها باید فرهنگ سازی شود و توسعه پیدا کند و یک رقابت سالمی که ایجاد شده بین عزیزان، بتوانند از تجربیات هم استفاده کنند.


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 51770

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51770/34-پایگاه-اسوه-حوزه-های-مقاومت-بسیج-شهرستان-10-گانه-نمایشگاه-استانی-راه-یافته-اند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir