کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کانون زبان ایران چهارمحال و بختیاری خبر داد

آموزش بیش از 6000 زبان‌آموز در کانون زبان چهارمحال و بختیاری

10 مهر 1401 ساعت 13:34

مدیر کانون زبان ایران چهارمحال و بختیاری گفت: با روی کار آمدند اموزش‌های آنلاین دسترسی بسیاری از شهرها و روستاها به آموزش‌های کانون زبان ایران سهولت یافت و درحال حاضر 6 هزار و 500 زبان‌آموز در این کانون درحال آموزش هستند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد مردانی مدیر کانون زبان ایران چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کانون زبان ایران وابسته به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و ماموریتش آموزش زبان به کودکان و نوجوانان می‌باشد.
 
وی با اشاره به اینکه کانون زبان ایران به دلیل در اختیار داشتن مدرسان مجرب و کتاب‌هایی که براساس فرهنگ ایرانی اسلامی تدوین شده‌اند بسیار از سوی خانواده‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرد و این کانون از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز زبان‌آموزی در خاورمیانه است.
 
مردانی گفت: کانون زبان ایران در چهارمحال و بختیاری 15 سال سابقه فعالیت داشته و سه مرکز آموزش در شهرکرد، یک مرکز در فارسان و یک مرکز در بروجن فعال دارد اما به دلیل کمبود مدرس توانمند بسیاری از خانواده‌ها دو الی سه سال در صف می‌مانند.
 
مدیر کانون زبان ایران چهارمحال و بختیاری با اشاره به همه‌گیری کرونا و مجازی شدن بسیاری از آموزش‌ها تاکید کرد: کانون زبان ایران از این دوره در برگزاری دوره‌های مجازی قوی‌تر و تخصصی‌تر شد و خانواده‌ها نیز بیشتر مشتاق هستند که در دوره‌های آنلاین شرکت کنند.
 
وی بیان داشت: با روی کار آمدند اموزش‌های آنلاین دسترسی بسیاری از شهرها و روستاها به آموزش‌های کانون زبان ایران سهولت یافت و درحال حاضر 6 هزار و 500 زبان‌آموز در این کانون درحال آموزش هستند.
 
مردانی ادامه داد: کانون زبان ایران از امکانات دولتی بهره می‌برد و ای همین‌رو شهریه آن نسبت به سایر آموزشگاه‌ها پایین‌تر است و شاید این نیز یکی از دلایل استقبال خوب از کانون زبان ایران باشد.
 
انتهای پیام/1026ج
 


کد مطلب: 51761

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51761/آموزش-بیش-6000-زبان-آموز-کانون-زبان-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir