کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)چهارمحال و بختیاری: 

شهدا بهترین الگو برای نسل جوان هستند

7 مهر 1401 ساعت 11:19

علی محمد اکبری گفت:  علیرغم دسیسه ها و دشمنی های استکبار جهانی هر روز پیوند بین نسل های جدید انقلاب با آرمانهای امام و شهدا مستحکم تر خواهد شد .


به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در حاشیه آیین نمادین زنگ ایثار و مقاوت در استان چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و جبهه های مقاومت اظهار کرد: شهدا بهترین الگوی نسل جوان است.

وی ضمن بیان خاطراتی از دفاع مقدس خاطر نشان کرد: امروز نسل جدید انقلاب اگر چه سالهای دفاع مقدس را به چشم خود ندیده اند ولی در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و حضور در جبهه های مقاومت پیشتاز هستند .

وی تاکید کرد: علیرغم دسیسه ها و دشمنی های استکبار جهانی هر روز پیوند بین نسل های جدید انقلاب با آرمانهای امام و شهدا مستحکم تر خواهد شد.

همچنین در این آیین "رامین خدابخشی" مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان شهرکرد گفت: جوانان در کشور همواره نقش آفرینی کرده‌اند و همواره حضور پررنگی داشته اند و 36 هزار دانش آموز شهید در دوران دفاع مقدس در کشور، سند این بیداری است.

وی خطاب به دانش آموزان افزود: شما باید مبلغ طهارت و مقاومت و استقامت باشید که رمز پیروزی همین پایداری است، همان چیزی که رزمندگان در دوران دفاع مقدس به آن پایبند بودند‌. 

خدابخشی با تاکید بر الگو‌گیری نسل جوان جامعه از شهدا و ادامه دادن راه آنها از آینده‌سازان انقلاب اسلامی خواست، تا با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر رشادت و شهادت توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی آئین نواخته شدن زنگ ایثار و مقاوم در مدارس را آشنایی با شخصیت و سیره عملی شهدا و ترویج، انتقال ارزش های دفاع مقدس خواند و افزود : شهید فهمیده با شهادت خود درس ایثار و شجاعت را به ما آموخت و امید است دانش آموزان بتوانند مسیر این شهید بزرگوار را ادامه دهند. 


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 51742

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51742/شهدا-بهترین-الگو-نسل-جوان-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir