کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری:

2 هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند چهارمحالی توزیع شد

17 شهريور 1401 ساعت 12:01

علی افضلی گفت: تعداد 2هزار بسته لوازم التحریر به ارزش هر بسته 800 هزار تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی سپاه تهیه و با همت نواحی و حوزه ها و پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی بسیج از امروز در بین دانش آموزان نیازمند در سراسر استان چهارمحال و بختیاری که از قبل شناسایی شده ‏اند، توزیع می شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ علی افضلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در حاشیه بیست و پنجمین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مونانه و توزیع 2 هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند اظهار کرد: امروز مرحله بیست و پنجم رزمایش مواسات و کمک مومنانه به مناسبت اربعین حسینی به همت سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) افزود: در این مرحله از رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه، تعداد 2هزار بسته لوازم التحریر به ارزش هر بسته 800 هزار تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی سپاه تهیه و با همت نواحی و حوزه ها و پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی بسیج از امروز در بین دانش آموزان نیازمند در سراسر استان چهارمحال و بختیاری که از قبل شناسایی شده ‏اند، توزیع می شود.

وی ادامه داد: هر بسته لوازم التحریر شامل 8 قلم کیف، دفتر، خودکار، مداد، پاک کن، تراش و اقلام مورد نیاز دانش آموزان و مدارس و همچنین سجاده و مهر نماز می باشد.

انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 51580

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51580/2-هزار-بسته-لوازم-التحریر-بین-دانش-آموزان-نیازمند-چهارمحالی-توزیع

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir