کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

لازمه توسعه فرهنگ ایجاد زیرساخت ها است

17 شهريور 1401 ساعت 10:41

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه فرهنگ نیازمند زیرساخت‌ها است، ازجمله این زيرساخت‌های مهم می توان به راه، رسانه و... اشاره کرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: توسعه فرهنگ نیازمند زیرساخت‌ها است، ازجمله این زيرساخت‌های مهم می توان به راه، رسانه و... اشاره کرد.

 
وی افزود: نبود زیرساخت ها ضعف مردم نیست بلکه این مسئولان بودند که به سراغ آن ها نرفتند تا آن ها را بر سر سفره معنویت و فرهنگ بنشانند.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در حال حاضر ۳۵ روستا در شهرستان های کوهرنگ و اردل در شرایط سختی قرار دارند که هیچ راه مواصلاتی مناسبی برای دسترسی به آن ها وجود ندارد.
 
نکونام عنوان کرد: عمده مشکل برای احداث راه مواصلاتی به روستاهای صعب العبور ایرادات و موانعی است که مجموعه منابع طبیعی ایجاد کرده است، اینکه به دلیل حفاظت از چند درخت اجازه احداث جاده داده نشود، نتیجه آن می شود انبوه درختان قطع شده که مردم به واسطه آن زندگی خود را می گذرانند.
 
وی خاطرنشان کرد: با این وجود حتی راهی وجود نخواهد داشت که خود مجموعه منابع طبیعی بتواند از آن استفاده کند تا از جنگل ها و منابع طبیعی و ملی محافظت کند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
 


کد مطلب: 51578

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51578/لازمه-توسعه-فرهنگ-ایجاد-زیرساخت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir