کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی;

هر زمان مسئولان با تفکر جهادی و انقلابی حرکت کردند، موفقیت بسیاری کسب کردند

16 شهريور 1401 ساعت 22:39

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در دوران سازندگی که بعد از دوران جنگ تحمیلی در کشور آغاز شد، هر زمان مسئولان با تفکر جهادی و انقلابی حرکت کردند، موفقیت بسیاری کسب کردند و در برابر هرکجا غفلت کردند، آسیب دیدند.


به گزارش جهانبین نیوز; اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد شهدای قیام ۱۷ شهریور در شهرکرد، با اشاره به اینکه تاریخ ایران مملو از رشادت، ایثارگری و جانفشانی مردم کشور است، اظهار کرد: تعداد کثیری از مردم انقلابی در ۱۷ شهریور به خیابان آمدند و به شهادت رسیدند تا بتوانند صدای خود را به تمامی استان‌ها برسانند.

 
وی افزود: واقعه جمعه سیاه در تاریخ ۱۷ شهریورماه باعث به‌پا خواستن مردم در جای جای کشور شد، در نهایت این قیام منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.
 
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر اساس اعتقادات مردم شکل گرفت، تنها سلاح حضرت امام خمینی (ره) اعتقادات اسلامی بود، بر اساس همین اعتقادات بود که مردم تظاهرات کردند، با خون خود جلوی استکبار ایستادند و اراده آهنین مردم راهی جز فرار برای آمریکا و نوکرانش باقی نگذاشت.
 
نیکزاد عنوان کرد: قدرت ایمان مردم هنوز برای دشمن شناخته شده نبود از همین رو برخی تحلیل‌گران غربی با تحلیل‌های اشتباه خود، جنگ تحمیلی را به سرکردگی صدام علیه ملت ایران رقم زدند.
 
وی با اشاره به اینکه دشمنان معتقد بودند که در جنگ تحمیلی ایران ظرف چند روز شکست می‌خورد، خاطرنشان کرد: اما برخلاف این خیالات، هشت سال دفاع‌مقدس بر اساس اعتقادات اسلامی در ایران شکل گرفت که هر روز آن افتخاری برای ایرانی‌ها است.
 
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با دست خالی در برابر دشمن بعثی ایستادند، این مسئله بسیار مهم است تا جایی که اگر سالیان سال رشادت‌های این ملت گفته شود بازهم حق مطلب ادا نمی‌شود.
 
نیکزاد بیان کرد: در دوران سازندگی که بعد از دوران جنگ تحمیلی در کشور آغاز شد، هر زمان مسئولان با تفکر جهادی و انقلابی حرکت کردند، موفقیت بسیاری کسب کردند و در برابر هرکجا غفلت کردند، آسیب دیدند.
 
وی به سفرهای ریاست جمهور به ۳۱ استان کشور در طول یک سال دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم تحول اقتصادی را در کشور رقم زد.
 
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: زمانی ارز ۴۲۰۰ تومانی به نورچشمی‌ها تعلق می‌گرفت تا از آن برای واردات برخی محصولات مانند تلفن همراه استفاده کنند، حذف این ارز این یک انقلاب اقتصادی است و قطعا در کارهای بزرگ شاهد دست‌انداز نیز خواهیم بود.
 
نیکزاد به سفر رئیس جمهور به روستای لبد در چهارمحال و بختیاری، ماجرای پیرزنی به نام بی‌بی گل، درخواست کمکش و رسیدگی فوری به این درخواست اشاره و تصریح کرد: مردم وقتی می‌بینند مسئولان به‌صورت انقلابی پای کار هستند، آن‌ها نیز پای کار می‌آیند.
 
 وی افزود: از سال گذشته در چهارمحال و بختیاری شاهد حوادثی مانند سیل، زلزله و بحران آب شرب بودیم، مردم چون مسئولان پای کار بودند با آن‌ها همراهی کردند.
 
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لازمه شتاب در پیشرفت کشور، را حرکت انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: بیان دستاوردهای علمی، عمرانی، اقتصادی و... کشور مصداق جهاد تبیین است که باید از سوی مسؤولان پیگیری شود.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 51576

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51576/زمان-مسئولان-تفکر-جهادی-انقلابی-حرکت-کردند-موفقیت-بسیاری-کسب

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir