کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در سی و ششمین دوره تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی صورت گرفت

انتخاب تولیدکننده برتر بادام و پیاز و زن نمونه عشایری از چهارمحال و بختیاری

15 شهريور 1401 ساعت 12:45

رئیس جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سه نمونه ملی تولیدکننده بادام، تولیدکننده پیاز و زن نمونه عشایری در سی و ششمین دوره تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی از این استان بودند ‌گفت: گندم‌کار پیش‌رو از این استان مورد تشویق رئیس جمهور قرار گرفت.


به گزارش جهانبین نیوز؛ برزگر رئیس جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سی و ششمین دوره تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی هم‌زمان با آغاز سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی روسای سازمان جهادکشاورزی و نمونه‌ها و تولیدکنندگان برتر کشوری روز گذشته در سالن اجلاس سران برگزار شد.

وی با بیان اینکه سه نمونه ملی تولیدکننده بادام تولیدکننده پیاز و زن نمونه عشایری از این استان بودند یادآور شد: این درحالی است که گندم‌کار پیش‌رو از این استان در این آئین مورد تشویق رئیس جمهور قرار گرفت.

برزگر ادامه داد: عبدالرضا اعرابی، تولیدکننده بادام، با تولید ۳ هزار و ۹۲۳ کیلوگرم در هکتار بادام، خدایار امینی تولیدکننده تولیدکننده نمونه پیاز با ۱۵۰ تن در هکتار پیاز، خانم جهان سلجوقی زن نمونه عشایری سه نمونه ملی از این استان انتخاب شدند.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین فرشید دانش‌پور به‌عنوان گندم‌کار پیش‌رو با عملکرد ۱۳ تن در هکتار مورد تقدیر قرار گرفت.

وی بیان داشت: علاوه‌بر نمونه‌های ملی ۳۷ تولیدکننده و کشاورز پیش‌رو و مروج پیش‌رو به‌عنوان کشاورز نمونه انتخاب شدند که هم‌زمان با هفته دولت و با حضور مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 51570

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51570/انتخاب-تولیدکننده-برتر-بادام-پیاز-زن-نمونه-عشایری-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir