کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری:

تدوین پروتکل تقویم نمایشگاهی در استان چهارمحال و بختیاری

14 شهريور 1401 ساعت 14:43

محمد کااظم منزوی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: برای توسعه صنایع استان به دنبال تهیه پروتکل تقویم نمایشگاهی استان هستیم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ محمد کاظم منزوی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازدید از  نمایشگاه دام و طیور و صنایع وابسته غرفه شرکت فردانبه اظهار کرد: برای توسعه صنایع استان به دنبال تهیه پروتکل تقویم نمایشگاهی استان هستیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری هدف از این اقدام را برنامه ریزی صحیح و اصولی برای تقویت ارتباطات تجاری و صنعتی واحدهای صنعتی استان با صنایع و بازار استانهای دیگرو ایجاد بستر لازم برای ورود به بازارهای برون مرزی عنوان کرد و افزود: تحقق عملی این پروتکل میتواند باعث بهبود وضعیت اشتغال زایی صنایع در استان و تقویت روح امید به عنوان مطالبه محوری مقام معظم رهبری شود.

وی با انتقاد از عدم حضور منسجم صنایع استان در نمایشگاه دام ،طیور و صنایع وابسته و بهره گیری از ظرفیت این نمایشگاه برای بهبود وضعیت کمی و کیفی خود ، خواستار همکاری همه جانبه نهادهای مرتبط برای بهره مندی صنایع استان از فرصت های موجود شد.

لازم به ذکر است ؛ نمایشگاه دام و طیور و صنایع وابسته از 12 شهریور به مدت 4 روز در سالن نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شده و شرکت فرادانه از استان چهارمحال و بختیاری در آن شرکت دارد.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 51567

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51567/تدوین-پروتکل-تقویم-نمایشگاهی-استان-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir