:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - استقرار شرایط نسبتا ناپایدار آب و هوایی در چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه/رشد ابر و وزش باد در روزهای آتی - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

استقرار شرایط نسبتا ناپایدار آب و هوایی در چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه/رشد ابر و وزش باد در روزهای آتی

14 شهريور 1401 ساعت 11:22

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از فردا سه‌شنبه انتظار داریم شرایط ناپایداری‌های نسبی در استان حاکم شود و طی این مدت شاهد رشد ابر و وزش باد در برخی از ساعات خصوصا در بعدازظهرها هستیم.


مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: برای امروز جوی نسبتا پایدار برای این استان پیش‌بینی می‌شود.
 
وی ادامه داد: در این مدت آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، اما از فردا سه‌شنبه انتظار داریم شرایط ناپایداری‌های نسبی در استان حاکم شود.
 
چراغ‌پور اضافه کرد: طی روزهای آینده اسمان استان صاف تا قمستی ابری خواهد بود و شاهد رشد ابر و وزش باد در برخی از ساعات خصوصا در بعدازظهرها هستیم.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: طی این مدت وزش نسبتا شدید باد را در سطح استان شاهد خواهیم بود که در مناطق مستعد سبب خیزش گرد و خاک می‌شود.
 
وی از روند افزایش نسبی و تدریجی در بیشینه‌‌های دمای هوا در روزهای آینده خبر داد و گفت: همچنان شاهد صبح‌های خنکی هستیم و کاهش‌ها در کمینه دما وجود دارد.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 51564

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51564/استقرار-شرایط-نسبتا-ناپایدار-آب-هوایی-چهارمحال-بختیاری-سه-شنبه-رشد-ابر-وزش-باد-روزهای-آتی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir