کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری:

مساجد بهترین پایگاه ها برای فعالیت دانش آموزان در کنار مدارس است

9 شهريور 1401 ساعت 13:08

حسین امیریان گفت: زمان حضور دانش آموزان در مدرسه محدود و کم است، باید یک مکانیسم خوبی تعریف شود تا دانش آموزان بتوانند در خارج از مدرسه فعالیت های خود را ادامه دهند و این مکانیسم در مساجد می تواند بهترین نقش خود را ایفا کند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حسین امیریان مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه آیین افتتاحیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزری استان اظهار کرد: من تمام افتخاراتی که دارم به برکت آن است که بسیجی هستم،روز که خودم را شناختم در بسیج شناختم و هیچگاه فراموش نخواهم کرد شبانه روز در پایگاه شهدای مسجد جامع فارسان فعالیت داشتم.

وی گفت: اگر دانش آموزان ما بسیجی های خوبی باشند مسئولیت های آینده متعلق به آن ها خواهد بود و آینده پرافتخار نظام اسلامی در دستان پرتوان بسیجی ها خواهد بود.

امیریان بیان کرد: به گفته امام خمینی (ره) اگر نوای بسیجی در کشوری مستقر بشه چشم طمع جهان خواران از این کشور دور خواهد شد، بسیجی به تعبیر سردار اکبری یعنی حاج قاسم سلیمانی که هنوز زنده است و در دل همه ما جا دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: از آن روزی که حاج قاسم شهید شد بیشتر شناخته شده است، پس کار برای خدا یعنی همین اگر برای خدا قدم بردارید خدا شمارا بزرگ و عزیز می کند و شهادت یک افتخار است.

وی ادامه داد: اما امروز روز شهادت من و شما نیست و باید پر نفس برای اهداف انقلاب کار کنیم، از بین 230 هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری و 2 هزار آموزشگاه شما به عنوان فرماندهان انتخاب شده اید.

امیریان گفت: نسل دهه هفتاد و هشتاد نشان دادند که ظرفیت های بزرگی دارند که نسل های گذشته خیلی کمتر از آن برخوردار بودند، قدر این ظرفیت ها را بدانید و برای اهداف الهی تلاش کنید.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش با بالاترین سطح همکاری ها در خدمت نخبگان بسیجی منتخب دانش آموزی خواهد بود تا اهداف عالی جهاد تبیین در میان شما فرماندهان و طلایه داران دانش آموزی به خوبی ترویج و تبیین شود.

حسین امیریان بهترین پایگاه در کنار مدارس را مساجد خواند و گفت: زمان حضور دانش آموزان در مدرسه محدود و کم است، باید یک مکانیسم خوبی تعریف شود تا دانش آموزان بتوانند در خارج از مدرسه فعالیت های خود را ادامه دهند و این مکانیسم در مساجد می تواند بهترین نقش خود را ایفا کند.

وی در آخر بیان کرد: شهادت یک قائده است حادثه نیست زیرا که حاج قاسم گفت هرکه شهید بود شهید می شود.

انتهای پیام/1030ج

 


کد مطلب: 51538

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51538/مساجد-بهترین-پایگاه-فعالیت-دانش-آموزان-کنار-مدارس

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir