کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر آموزش و پرورش:

وجود پروژه‌های نیمه تمام، مردم را نا امید و دلسرد می‌کند/ اولویت دولت سیزدهم، تکمیل طرح‌های ناتمام

7 شهريور 1401 ساعت 16:44

وزیر آموزش و پرورش گفت: زمانی که آب گل آلود شود، پروژه‌ها نیمه تمام باقی بماند و هوا آلوده باشد، مردم نا امید می‌شوند لذا باید تلاش کنیم این موارد رفع شود تا بین مردم امیدآفرینی شود.


به گزارش جهانبین نیوز; یوسف نوری عصر امروز در آیین افتتاح طرح‌های هفته دولت در شهرستان سامان، اظهار کرد: سیاست دولت، اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

 
وی با تزریق اعتبارات سفر ریاست جمهوری و بعد از عبور از فصل سرد اجرای پروژه‌های عمرانی در کشور شتاب می‌گیرد، افزود: ۲۸ هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام مجموعه آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.
 
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: زمانی که آب گل آلود شود، پروژه‌ها نیمه تمام باقی بماند و هوا آلوده باشد، مردم نا امید می‌شوند لذا باید تلاش کنیم این موارد رفع شود تا بین مردم امیدآفرینی شود.
 
نوری عنوان کرد: هم‌دلی خوبی بین گروه‌های مختلف مسؤولان در استان وجود دارد و جوانان و نوجوانان در چهارمحال و بختیاری بسیار خوب و با دانش هستند که می‌توانند زنجیره ارزش در استان باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: در سال‌‌های آینده شاهد افتتاح پروژه‌های زیادی در چهارمحال و بختیاری و کشور خواهیم بود.
 
وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: شهرستان سامان به دلیل گردشگر پذیر بودن، پذیرای مهمانان زیادی خواهد بود لذا باید مراقب شود به دلیل ورود و حضور گردشگران فرهنگ و هویت اصلی شهر از بین نرود، اگر کسی فرهنگ و هویت خود را از دست بدهد از تمدن سازی بازمی‌ماند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 51522

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51522/وجود-پروژه-های-نیمه-تمام-مردم-نا-امید-دلسرد-می-کند-اولویت-دولت-سیزدهم-تکمیل-طرح-های-ناتمام

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir