کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

گام های بلند دولت سیزدهم در حوزه آب چهارمحال و بختیاری

7 شهريور 1401 ساعت 12:02

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: : ازجمله گام های بلند برداشته شده از سوی دولت در استان در حوزه آب است، تامین آب شرب پایدار، آب کشاورزی پایدار و... که عامل و ضامن توسعه و پیشرفت است، از همین رو ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های آبی در این استان منظور و پروژه های این استان که چندین سال غیرفعال بودند فعال شدند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری ظهر امروز در گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در مصلی شهرکرد، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.
 
وی افزود: علی رغم آنکه شهیدان رجایی و باهنر زمان زیادی بر سر کار نبودند اما در همان زمان کوتاه هم دوستدار مردم بودند، به مردم خدمت بی منت می‌کردند و کارشان جهادی بود به همین دلیل به الگویی برای دیگران تبدیل شده بودند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی و به ویژه دولت سیزدهم زنده نگه داشتن ارزش ها است، یکی دیگر از این اهداف برجسته کردن گفتمان انقلاب است.
 
حیدری عنوان کرد: یکی از روش های پیاده کردن اهداف انقلاب، مردمی بودن و شریک غم و شادی آن ها بودن است.
 
وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در طول یک سالی که به عنوان رئیس دولت سیزدهم بر سر کار بوده به ۳۱ استان کشور سفر کرده و در برهه های حساس به صورت میدانی در محل حضور داشت.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در این استان نیز با وحدت و هم دلی با کم‌ترین حواشی به رفع مشکلات استان پرداخته می شود، این فرصتی برای پیشبرد کار است.
 
حیدری بیان کرد: ازجمله گام های بلند برداشته شده از سوی دولت در چهارمحال و بختیاری در حوزه آب است، تامین آب شرب پایدار، آب کشاورزی پایدار و... که عامل و ضامن توسعه و پیشرفت است.
 
وی تاکید کرد: ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های آبی در چهارمحال و بختیاری منظور شده است و پروژه های این استان که چندین سال غیرفعال بودند فعال شدند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: یکی از نقص هایی که وجود دارد این است که اطلاع رسانی کارهای انجام شده از سوی دولت ضعیف است.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 51518

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51518/گام-های-بلند-دولت-سیزدهم-حوزه-آب-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir