کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک پژوهشگر سیاسی مطرح کرد؛

انتقام از قاتلین سردار یک مسئله فراملی است

5 شهريور 1401 ساعت 10:03

محمد رضا عسکری ارمندی پژوهشگر سیاسی گفت:برای ما فرزندان انقلاب، انتقام تنها با نابودی تلاویو و حیفا و محو رژیم قاصد صهیونیستی معنا پیدا خواهد کرد


 محمد رضا عسکری ارمندی پژوهشگر سیاسی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛  پیرامون انتقام از قاتلین سردار دلها در ابتدا به سخنان رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) اشاره نمود که فرمودند:
«شهید سلیمانی ماندنی است، تا ابد زنده است؛ آنهایی که او را شهید کردند -ترامپ و امثال او- جایشان زباله‌دان تاریخ است و جزو فراموش‌شدگان تاریخ خواهند بود در زباله‌دان، امّا او تا ابد زنده است؛ شهید این جوری است و دشمنان او گم و گور خواهند شد. البتّه ان‌شاءالله بعد از آنکه تقاص دنیوی‌شان را بدهند، گم و گور خواهند شد.

وی افزود: اینکه برخی رسانه های داخلی و خارجی همزمان با مذاکرات وین و پرونده نافرجام برجام اقدام به انتشار خبری غیر رسمی مبنی بر مذاکره برای عدم انتقام از قاتلین جنایتکار، سردار دلها کردند چه شایعه باشد چه واقعیته یک خیال باطل است، انتقام خون سردار بزرگ جهان اسلام تنها با به هلاکت رساندن ترامپ قمار باز و رفقای فاسدش همانند بولتن و پمپئو گرفته نمی شود بلکه هلاکت این افراد و همه کسانی که دستی در این جنایت داشتند تازه اول راه است.

عسکری ارمندی تصریح کرد: برای ما فرزندان انقلاب، انتقام تنها با نابودی تلاویو و حیفا و محو رژیم قاصد صهیونیستی معنا پیدا خواهد کرد، هلاکت قاتلین سردار تنها آغاز کننده قیام بزرگ برای انتقام خواهد بود و قطعا مختارهای جهان اسلام دست از انتقام نخواهند برداشت‌.

این پژوهشگر سیاسی اظهار داشت: انتقام از قاتلین سردار یک مسئله فراملی است، قطعا امت اسلامی و پیروان محور مقاومت هرگز کوتاه نخواهند آمد و لحظه شماری برای آغاز انتقام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش از همان ساعت ۱:۲۰ آغاز شده و تنها با نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف دلها آرام خواهد گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: آمریکا و متحدین اروپایی اش هرگز قابل اعتماد نبودند و همان جنایت کارانی هستند که ترور و جنایت را بخشی از سیاست کثیف رسیدن به اهداف خود می دانند‌ و هرگز  این سیاست را  کنار نخواهند گذاشت.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 51494

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51494/انتقام-قاتلین-سردار-یک-مسئله-فراملی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir