کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

روند توسعه کشور روبه بالاست و در هیچ موردی روند نزولی نداریم/دردولت مردمی ، فرهنگ ایثار در مسیر خدمت قرار گرفته است

3 شهريور 1401 ساعت 11:12

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:روند توسعه کشور روبه بالاست ، در هیچ موردی روند نزولی نداریم و در دولت ۱۳ که دولت مردمی بوده فرهنگ ایثار در مسیر خدمت قرار گرفته است و در آینده موفقیت های روز افزونی را به جهان نشان خواهد داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین تجلیل و قدردانی از عوامل و فعالین برگزاری کنگره ملی ۱۱ هزار  شهید عشایری اظهار کرد: کنگره ملی ۱۱ هزار شهید عشایری در نوع خود کم نظیر و بی نظیر بود، و ما باید قدر دان نعمت بزرگ فرهنگ و ایثار و شهادت باشیم.

وی با اشاره اینکه انقلاب اسلامی ما از فرهنگ ایثار و شهادت برخوردار است تصریح کرد: ما آن طور که باید قدر این فرهنگ را نمی دانیم، هرچند پر رهرو و ادامه دار باشد.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه ما باید به معنای واقعی قدرشناس این نعمت باشیم و این فرهنگ را بتوانیم به نسل های آینده نیز منتقل کنیم عنوان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از قیام عاشورا برای برگرداندن اسلام بود، باید معارف شناخته شود و با استفاده از ابزارهای هنری و رسانه ای  فرهنگ عاشورا ترویج پیدا کند و در حال حاضر نیز این فرهنگ در حال گسترش است.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت دلایل روشن این فرهنگ است و انقلاب اسلامی و امام راحل این افتخار را دارد که عاشورا را زنده کرد و در دوران دفاع مقدس در مقابل چشمان دنیا بازسازی کرد.

سردار سلیمانی اذعان داشت: برگزاری این کنگره ها برای پاسداشت این فرهنگ است و باید قدردان نماینده ولی فقیه در استان  و همه عواملین اجرا در برگزاری این کنگره  که  با تمهیداتی که اندیشیده شد تا در این ۳ روز کنگره ملی شهدا عشایر جلوه های اصلی را نشان دهند، بود.

وی با اشاره به اینکه در این مدت کرونا رهبر معظم انقلاب تمامی جلسات را کنسل کرد جز جلسات ستادهای برگزاری کنگره ها گفت: برگزاری کنگره های شهدا از اهمیت بسیار بالایی برای مقام معظم رهبری برخوردار است.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه لازم است این روند برگزاری کنگره ها در استان های مختلف نیز ادامه دار باشد بیان داشت: با خلق آثار و معرفی جریان نورانی و معنوی که همه عظمت ما از این فرهنگ به دست آماده است باید قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه علی رغم اینکه در کشور ما سنگ اندازی هایی وجود دارد اما روند کشور ما جز در بخشی از مسائل از جمله فرزند آوری رو به افزایش است اظهار کرد: باید نسبت به آسیب های اجتماعی توجه بیشتری داشت و برای حل آن ها چاره اندیشی کرد.

سلیمانی افزود: روند توسعه کشور روبه بالاست و در هیچ موردی روند نزولی نداریم و در دولت ۱۳ که دولت مردمی است فرهنگ ایثار در مسیر خدمت قرار گرفته است و در آینده موفقیت های روز افزونی را به جهان نشان خواهد داد.

وی در پایان گفت: رسانه ها نیز نقش تاثیر پذیر و برجسته ای دارند و همه ما قدرشناس این مجاهدت ها در ثبت و ضبط هستیم و امیدواریم این خدمات ادامه داشته باشند.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 51481

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51481/روند-توسعه-کشور-روبه-بالاست-هیچ-موردی-نزولی-نداریم-دردولت-مردمی-فرهنگ-ایثار-مسیر-خدمت-قرار-گرفته

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir