کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

جهاد آبرسانی در کشور آغاز شده است/ ساخت ۵۰ هزار مسکن برای محرومان در سراسر ایران

3 شهريور 1401 ساعت 10:54

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جهاد آبرسانی در کشور آغاز شده است، همچنین با اجرای طرح بهسازی جاده‌های روستایی و طرح "آبخیز تا جالیز" برای بالا بردن بهره‌وری در کشاورزی، حجم قابل توجهی از توان سپاه به صحنه آورده می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامرضا سلیمانی، پیش از ظهر امروز در جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: محرومیت‌زدایی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و خوشبختانه ظرفیتی در دولت سیزدهم ایجاد شده تا از ظرفیت بسیج برای توسعه و آبادانی کشور، استفاده شود.

 
وی افزود: طرح آبرسانی به روستاها، احداث مسکن محرومان، اجرای طرح آبخیز تا جالیز از جمله برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای محرومیت‌زدایی است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: از دیگر مواردی که توسط این سازمان دنبال می شود، مباحث اقتصاد مقاومتی است.
 
سلیمانی به چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از استان‌های محروم کشور اشاره و عنوان کرد: فرصتی به‌وجود آمده و باید از این فرصت و تمامی ظرفیت‌های کشور برای محرومیت‌زدایی استفاده شود.
 
وی خاطرنشان کرد: جهاد آبرسانی در کشور آغاز شده است، همچنین با اجرای طرح بهسازی جاده‌های روستایی و طرح "آبخیز تا جالیز" برای بالا بردن بهره‌وری در کشاورزی، حجم قابل توجهی از توان سپاه به صحنه آورده می‌شود.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: مقرر شد در گام اول ۵۰ هزار مسکن برای محرومان در سراسر کشور احداث شود که این تعداد مسکن می تواند تا ۲۰۰ هزار خانه افزایش پیدا کند، لذا استان‌هایی که بسترسازی کنند، فرصت بهره‌برداری بیش‌تری خواهند داشت تا اعتبار برگشت نخورد.
 
سلیمانی با اشاره به اینکه تعدادی ماشین‌آلات و تجهیزات به سازمان‌های بسیج سازندگی در استان‌ها اختصاص پیدا کرده است، گفت: سازمان بسیج مستضعفین برای محرومیت‌زدایی در چهارمحال و بختیاری آمادگی دارد.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 51480

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51480/جهاد-آبرسانی-کشور-آغاز-شده-ساخت-۵۰-هزار-مسکن-محرومان-سراسر-ایران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir