کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد

حضور بسیج در عرصه‌های آبرسانی و رفع محرومیت در چهارمحال و بختیاری

3 شهريور 1401 ساعت 9:39

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بنا شد توجه ویژه ای در موضوعاتی نظیر آبرسانی به روستاها، مسائل مربوط به آب کشاورزی، ساخت مسکن برای محرومان، مانع زدایی در صنعت و تمرکز بر بهره‌وری در محصولات کشاورزی در  چهارمحال و بختیاری با پشتیبانی سپاه و تلاش‌های سازمان بسیج سازندگی و حمایت‌های سازمان بسیج مستضعفین صورت گیرد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بنا شد توجه ویژه ای در موضوعاتی نظیر آبرسانی به روستاها، مسائل مربوط به آب کشاورزی، ساخت مسکن برای محرومان، مانع زدایی در صنعت و تمرکز بر بهره‌وری در محصولات کشاورزی در استان با پشتیبانی سپاه و تلاش‌های سازمان بسیج سازندگی و حمایت‌های سازمان بسیج مستضعفین صورت گیرد.

 
وی افزود: به همین منظور جلسه‌ای با استاندار و مدیران ذی‌ربط در چهارمحال و بختیاری برگزار شد که توافقات خوبی در این نشست انجام شد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امید است با پیگیری‌ها و روحیه جهادی خوبی که در
چهارمحال و بختیاری وجود دارد، این توافقات هر چه سریع‌تر در بستر عملیاتی شدن قرار گرفته تا نتیجه آن در خدمت مردم این استان باشد.
 
سلیمانی عنوان کرد: سرچشمه همه منابعی که در  استان مصرف می‌شود، دولتی است، اما از ظرفیت‌های سپاه در  قرارگاه خاتم الانبیا، در سازمان بسیج و به‌ویژه نیروی انسانی جهادی سپاه و بسیج نیز استفاده می‌شود، این مهم با رویکردی خواهد بود که نفع و انتفاع در آن نباشد.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 51477

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51477/حضور-بسیج-عرصه-های-آبرسانی-رفع-محرومیت-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir