کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری:

کارمندان دولت از رفتارهای شهید رجایی و باهنر الگوگیری کنند

2 شهريور 1401 ساعت 20:23

علی محمد اکبری گفت: قرار نیست کسی هشت سال مسئولیت داشته باشد و بگوید که من چنین خدمتی را کرده ام، شهید رجایی ۲۸ روز بیشتر رییس جمهور نبود ولی وقتی خدمات شهید رجای را بر می شماریم می بینم این خدمات هم پای انقلاب است و امروز باید از خدمات شهیدان رجایی و باهنر الگو گیری کنیم. 


به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه برگزاری همایش «روز قشر بسیج کارمندی» و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شاخص کارمند که صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین استانی در سالن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جهاد کشاورزی استان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت (شهیدان رجایی و باهنر) و در اشاره به ریاست جمهوری شهید رجایی در مدت کوتاه اظهار کرد: آیا می شود در مدت کوتاه خدمتی ارائه داد که برای سالها ماندگار شود!؟

اکبری ادامه داد: حکومت منصبی و مسئولیتی شهید رجایی 28 روز ادامه داشت که در طول این مدت خدمات این شهید بزگوار خصوصا برای نسل اول و دوم انقلاب خاطره ای ماندگار در ذهن آنها تداعی می کند.

وی ضمن بیان اینکه شهید رجایی در دوره 28 روزه ریاست جمهوری خود در بازار ها حضور پیدا می کرد و به وضعیت مستمندان و نیازمندان آن دوره رسیدگی می کرد افزود: کار شهید رجایی در آن زمان مردم داری، مردم یاری و مردم نوازی بود و این شهید در زمان منصب خود شبانه روز نمی شناخت، این شهید بزرگوار در آن زمان خود را پاسخگو اعتماد 36 تا 40 میلیون نفر انسانی می دانست به وی رای داده بودند.

سردار اکبری تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی همچون شهیدان باهنر و رجایی 40 سال شبانه روز دوید و نخوابید و این ها بودند که برای انقلاب اسلامی تلاش کردند و زحمت کشیدند، گرامی داشت یاد و خاطره شهدا کفایت نمی کند و باید از این شهدا الگو گرفت.

وی بیان کرد: کارمندان در هفته دولت علاوه بر خدماتی و تلاشی که انجام می دهند باید از رفتار های شهید رجایی و باهنر در اداره دولت الگو گیری کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هرکسی که دل در گروی انقلاب داشته باشد بسیجی است اما اگر کسی به عنوان بسیجی و یا به عنوان مدیر بسیجی مسئولیت پیدا کرد قطع یقین متفاوت با دیگران است.

اکبری عنوان کرد: یکی از وظایف فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات امر به معروف و نهی از منکر است، در محل کار خود باید زبان گویای حق و حق طلبی باشند.

اکبری با بیان اینکه هنوز با گذشت 43 سال از انقلاب اسلامی جنگ هنوز تمام نشده است بیان کرد: شکل و شمال جنگ عوض شده است و تهدیدات دشمنان ما در فضای مجازی زیاد شده است، ما سلاح هسته ای نداریم ولی آنقدر قوی هستیم که بتوانیم از خودمون دفاع کنیم.

وی در مورد نباید های دولت اسلامی در بیان شهید رجایی افزود: رشوه، فساد اداری، کم کاری، بی اعتمادی به مردم، میل به اشرافی گری، حیف و میل بیت المال از جمله نباید هایی است که شهید رجایی در هدایت دولت اسلامی باید به آن توجه داشت.
 
سردار اکبری در آخر بیان کرد: قرار نیست کسی هشت سال مسئولیت داشته باشد و بگوید که من چنین خدمتی را کرده ام، شهید رجایی چند روز بیشتر رییس جمهور نبود ولی وقتی خدمات شهید رجای را بر می شماریم می بینم این خدمات هم پای انقلاب است و امروز باید از خدمات شهیدان رجایی و باهنر الگو گیری کنیم. 


انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 51475

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51475/کارمندان-دولت-رفتارهای-شهید-رجایی-باهنر-الگوگیری-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir