کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

تلاش برای ارتقای فعالیت‌های موثر در حوزه‌ نخبگانی در ورزش و جوانان بیشتر می‌شود

1 شهريور 1401 ساعت 12:30

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش برای ارتقای فعالیت‌های موثر و ایجاد زیرساخت‌های مختلف جهت حوزه‌های مختلف نخبگانی در ورزش و دیگر رشته‌ها باید در استان بیشتر شود تا ما شاهد مهاجرت نخبگان و ورزشکاران استان نباشیم و از این امر جلوگیری کنیم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ موعود بنیادی‌فرد مدیرکل جدید ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس حوزه هنری این استان، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان از همکاری مشترک بین دستگاهی استقبال می‌کند و در اولین فرصت نشست‌های مشترک کارشناسان حوزه جوانان و حوزه هنری استان را برگزار خواهد کرد.
 
وی افزود: حوزه جوانان همواره مورد تاکید وزیر ورزش و جوانان بوده است و استان چهارمحال و بختیاری اکنون رتبه پنجم کشوری را در این زمینه دارد ولی باید تلاش بشتری کنیم که با اجرای برنامه‌ها فاخر دیگر این رتبه را ارتقا دهیم.
 
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تلاش برای ارتقای فعالیت‌های موثر و ایجاد زیرساخت‌های مختلف جهت حوزه‌های مختلف نخبگانی در ورزش و دیگر رشته‌ها باید در استان بیشتر شود تا ما شاهد مهاجرت نخبگان و ورزشکاران استان نباشیم و از این امر جلوگیری کنیم.
 
انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 51464

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51464/تلاش-ارتقای-فعالیت-های-موثر-حوزه-نخبگانی-ورزش-جوانان-بیشتر-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir