کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

حوزه جوانان در چهارمحال و بختیاری مغفول مانده است

1 شهريور 1401 ساعت 12:23

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: حوزه جوانان چند سالی است که از سوی وزارت خانه مورد توجه کمتری قرار می‌گیرد و این کم‌توجهی در این استان بیشتر به چشم می‌خورد، به واقع بخش حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در این اداره مغفول مانده است.


احسان قائدی رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: حوزه جوانان چند سالی است که از سوی وزارت خانه مورد توجه کمتری قرار می‌گیرد و این کم‌توجهی در این استان بیشتر به چشم می‌خورد، به واقع بخش حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در این اداره مغفول مانده است.
 
وی افزود: حوزه هنری آمادگی خود جهت اجرایی کردن برنامه های مختلف مشترک در بخش جوانان با اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام می دارد.
 
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شاید بتوان گفت ادغام بخش جوانان و ورزش در وزارت خانه باعث مغفول ماندن این بخش شده و امیداریم از سوی وزارت خانه تفکیکی جهت بیشتر فعال کردن این بخش انجام شود.
 
قائدی عنوان کرد: حوزه هنری توانایی این را دارد که به صورت مشترک در زمینه‌های مختلف هنری با تکیه بر اهداف کلی بخش جوانان وزارت ورزش همچون ارتقای هویت دینی، انقلابی و ملی جوانان، ارتقاء و تقویت سرمایه اجتماعی، مسؤولیت‌پذیری، هویت و مشارکت همه جانبه جوانان، بهبود و اصلاح سبک زندگی جوانان منطبق بر ارزشهای اسلامی ـ ایرانی و غیره  با ثبت تفاهم نامه مشترک فعالیت کند .

انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 51462

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51462/حوزه-جوانان-چهارمحال-بختیاری-مغفول-مانده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir