کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری؛

1069 فرصت اشتغال برای نیازمندان چهارمحال و بختیاری ایجاد شد

1 شهريور 1401 ساعت 11:37

جاسم محمدی مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد زمینه اشتغال خانواده‌های نیازمند و فرزندان آن‌ها یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که طی سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ جاسم محمدی فارسانی مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ایجاد زمینه اشتغال خانواده‌های نیازمند و فرزندان آن‌ها یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که طی سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: علاوه‌‎بر مددجویان، خانواده‌‎های نیازمند دارای شرایط نیز می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و با تأیید کارشناسان این نهاد نسبت به ارائه طرح اشتغال خود اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه هدف از اجرای این طرح، راه‌اندازی کسب و کارها خُرد و کسب درآمد باثبات است خاطرنشان کرد: دارندگان طرح‌های اشتغال پس از تأیید برای دریافت تسهیلات به بانک‌های طرف قرارداد این نهاد معرفی می‌شوند.

محمدی با اشاره به طرح‌های اشتغال اجرا شده طی سال جاری گفت: این طرح‌‌ها شامل دامپروری، کشاورزی، زنبورداری، طرح‌های خدمات(از جمله راه‌اندازی فروشگاه‌ها و غیره)، حمل و نقل، صنایع دستی، طرح‌های صنعتی و معدنی و پرورش طیور هستند.

وی در ادامه با اشاره به بسته‌های تشویقی ویژه کارآفرینان، کارفرمایان و صاحبان بنگاه‌های بزرگ و کوچک اقتصادی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم می‌کنند گفت: پرداخت حق بیمه مددجویان به مدت 2 سال و در مناطق محروم تا 4 سال و یا دریافت تسهیلات تا سقف 100 میلیون تومان قرض‌الحسنه با بازپرداخت 7 ساله که در مناطق محروم هر دو بسته تشویقی برای کارفرمایان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 51461

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51461/1069-فرصت-اشتغال-نیازمندان-چهارمحال-بختیاری-ایجاد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir