کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد مطرح شد

عدم تکرار بحران‌آبی در استان درخواست شورای شهر شهرکرد از مسئولان استانی

31 مرداد 1401 ساعت 9:25

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: لازم بود از قبل برای بحران‌آب در استان پیش‌بینی می‌شد تا شاهد این همه اتفاق نباشیم و اکنون نیز انتظار داریم مسئولان تمهیدات لازم را حداقل برای آینده پیش‌بینی کنند که این بحران تکرار نشود.


به گزارش جهانبین نیوز ؛ مصطفی حیدری رییس شورای اسلامی شهرکرد در دیدار با معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای استان و مدیر منابع آب شهرستان شهرکرد با بیان اینکه با توجه به پیگیری‌های قبلی شورا در خصوص تأمین آب پایدار چرا برای جلوگیری از قطعی۱۱ روزه آب شرب مردم تدابیری اخذ نشد؟، گفت: مسئله پیش آمده زیبنده مردم شریف شهرکرد نیست و مسئولین در هر پست و مقامی که هستند حتماً باید نسبت به کوتاهی و قصور که در این رابطه انجام دادند پاسخگو باشند.

فرشاد چراغپور رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهرکرد در ادامه با عذرخواهی از مردم و اظهار امیدواری برای حل هر چه سریعتر مشکل آب، افزود: اعضای پارلمان شهری در کنار دیگر مسئولان خود را موظف دانسته و برای حل کامل و سریع مشکل آب استان در تلاشند.

محمد رضا بیاتی  نیز در ادامه اظهار داشت: متأسفانه هم در تامین و هم در توزیع آب مشکلاتی است و ظاهراً فکری برای شرایط بحرانی نشده بود، که لازم است پیش‌بینی برای تامین آب پایدار در مواقع اضطراری داشته باشیم.

رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: مردم شهرکرد، شهرداری و فضای سبز در ۱۱ روز گذشته به شدت آسیب دیده‌اند که نباید به این شکل می‌شد از مسئولین انتظار اخذ تدابیر لازم برای جلوگیری از تکرار این اتفاق است.

فاطمه بیگی رییس کمیسیون املاک و اداری شورای اسلامی شهرکرد نیز در پایان این جلسه گفت: بخاطر اتفاقات پیش رو از مردم نجیب و ولایتمدار شهرکرد و حتی استان عذرخواهی می‌کنم لازم بود از قبل برای چنین بحرانی پیش‌بینی می‌شد تا شاهد این همه اتفاق نباشیم و اکنون نیز انتظار داریم مسئولان تمهیدات لازم را حداقل برای آینده پیش‌بینی کنند که این بحران تکرار نشود.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 51447

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51447/عدم-تکرار-بحران-آبی-استان-درخواست-شورای-شهر-شهرکرد-مسئولان-استانی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir