کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

وقوع بارش‌های پراکنده، امروز بعدازظهر در چهارمحال و بختیاری/ کاهش نسبی و تدریجی دما طی روزهای آینده

30 مرداد 1401 ساعت 10:49

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای امروز بعدازظهر احتمال بارش‌های پراکنده به‌ویژه در ارتفاعات استان و به‌ویژه در شهرستان کوهرنگ و غرب لردگان وجود دارد.


مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تا پایان هفته آسمان این استان صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: طی این مدت در بعدازظهرها هم بر میزان ابرناکی و هم بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود.
 
چراغ‌پور بیان داشت: برای امروز بعدازظهر احتمال بارش‌های پراکنده به‌ویژه در ارتفاعات استان و به‌ویژه در شهرستان کوهرنگ و غرب لردگان وجود دارد.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این بارش‌ها موثر نخواهد بود و احتمال وقوع رگبارهای پراکنده در این مناطق دور از انتظار نیست.
 
وی افزود: از نظر دمایی تغییرات قابل ملاحظه‌ای نداریم و طی روزهای آینده کاهش نسبی و تدریجی دما را داریم، امروز صبح شهرکرد و بلداجی با کمینه دمای 10 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه‌های استان ثبت شدند و طی 24 ساعت گذشته در گرم‌ترین ساعت روز لردگان با بیشینه دمای 37 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه استان و شهرکرد در همان ساعت 33 درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 51436

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51436/وقوع-بارش-های-پراکنده-امروز-بعدازظهر-چهارمحال-بختیاری-کاهش-نسبی-تدریجی-دما-طی-روزهای-آینده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir