کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری:

جشنواره رسانه ای ابوذر، میدان رقابت خبرنگاران

30 مرداد 1401 ساعت 11:04

احسان ربیعی مسئول سازمان بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر بستری است که می تواند با ایجاد فضای دوستانه در بین جامعه خبری توان مندی ها و استعدادهای با ارزش آنان را معرفی کنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ احسان ربیعی مسئول سازمان بسیج چهارمحال و بختیاری در جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان که با هدف برنامه ریزی برای اجرای مطلوب جشنواره رسانه ای ابوذر استان برگزار شد تصریح کرد: چهار کمیته داوری، اطلاع رسانی و تبلیغات، مالی، پشتیبانی و تعاملات تشکیل و مقرر شد در راستای هدف گذاری شورای سیاستگذاری جشنواره استانی برنامه ریزی مطلوبی را انجام داده تا این برنامه به صورت کیفی و موثر در استان اجرا شود.

وی تصریح کرد: آنچه در اجرای جشنواره رسانه ای اهمیت دارد ایجاد فضای رقابت دوستانه برای اصحاب رسانه، شناسایی، معرفی و ارتقاء قابلیت ها و کارآمدی خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و نیز انعکاس فضای استان در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و... است که می تواند در پویایی و طراوت فضای رسانه ای استان چهارمحال و بختیاری موثر باشد.

ربیعی بیان داشت: خبرنگاران از اقشار ساعی، تلاشگر و تأثیر گذار در معادلات سیاسی و اجتماعی هستند که متأسفانه به دلایل گوناگون مورد غفلت واقع شده اند و باید در سطح کلان مدیریت کشوری، برنامه ریزی جامع و اصولی برای ارتقاء حرفه ای و معیشتی آنان صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر بستری است که می تواند با ایجاد فضای دوستانه در بین جامعه خبری توان مندی ها و استعدادهای باارزش آنان را معرفی نماید که قطعا اگر رسالت خبرنگاری در تنویر افکار عمومی و جهت دهی صحیح اذهان آحاد مردم به کسب اخبار و اطلاعات از مبادی موثق و قابل اعتماد متمرکز شود،خبرنگاران قهرمان عرصه روایتگری خواهند بود و جهاد تبیین که از انتظارات مقام معظم رهبری است در زبان و قلم این قشر زحمتکش متجلی می‌شود و از سویی مرجعیت اخبار و رسانه کاملاً در اختیار رسانه های بومی و داخلی قرار می گیرد و از سویی باعث شکست دشمن در فضای تبلیغاتی و رسانه ای می شوند و اعتبار بوقهای غولهای رسانه ای را در هم می شکند.

وی یادآور شد: در جشنواره رسانه ای امسال که از 13 تیرماه با رونمایی از پوستر تبلیغاتی آن در منزل یگانه شهید عرصه رسانه استان، وهاب شهرانی کرانی آغاز شد و ارسال آثار نیز تا پایان آبان ادامه خواهد داشت می کوشیم با استفاده از ظرفیت های فوق العاده متخصصین رسانه، قضاوت منصفانه و عادلانه ای رقم خورده زمینه برای اجرای باشکوه اختتامیه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی مهیا شود.

به گزارش جهانبین نیوز؛ در پایان از اصحاب عزیز رسانه در حوزه رسانه های مکتوب و مجازی اعم از دیداری و شنیداری دعوت می گردد با حضوری باانگیزه قوی در اجرای جشنواره مشارکت نموده و با ارسال آثار فاخر و ارزشمند بر اساس قالب ها و محورهای اعلام شده باعث اعتلای سطح کمی و کیفی برنامه شوند.

در این جلسه خواهر مرضیه عالی پور هفشجانی از بسیجیان سازمان بسیج رسانه استان به عنوان دبیر جشنواره انتخاب شد.
 
انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 51435

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51435/جشنواره-رسانه-ابوذر-میدان-رقابت-خبرنگاران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir