کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

‍ رئیس مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

بهره‌مندی ناشنوایان از خدمات فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵

29 مرداد 1401 ساعت 13:11

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: افراد ناشنوا به دلیل عدم امکان برقراری تماس تلفنی صوتی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ برای امدادخواهی دچار مشکل هستند، به همین دلیل اخیرا یک شماره تلفن همراه برای ناشنوایان درنظر گرفته شده که بتوانند از طریق این شماره، امدادخواهی خود را با ارسال پیامک و ارائه آدرس متنی یا لوکیشن اعلام کنند.


محمد حیدری رئیس مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: دسترسی به خدمات اورژانس پیش بیمارستانی برای همه افراد جامعه امری بسیار ضروری است که متاسفانه در این زمینه برخی از گروه های جامعه مغفول مانده اند.
 
وی افزود: یکی از این گروه‌ها، افراد ناشنوا هستند که به دلیل عدم امکان برقراری تماس تلفنی صوتی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ برای امدادخواهی دچار مشکل هستند.
 
رئیس مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به همین دلیل اخیرا یک شماره تلفن همراه برای ناشنوایان درنظر گرفته شده که بتوانند از طریق این شماره، امدادخواهی خود را با ارسال پیامک و ارائه آدرس متنی یا لوکیشن اعلام کنند.
 
حیدری خاطرنشان کرد: این شماره از طریق اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری به تمام افراد واجد شرایط اعلام شده تا از خدمات اورژانس بهره‌مند شوند.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
 


کد مطلب: 51431

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51431/بهره-مندی-ناشنوایان-خدمات-فوریت-های-پزشکی-اورژانس-۱۱۵

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir