کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تأمین اعتبارمصوبات شهرداری شهرکرد در سفر رئیس جمهور:

از اختصاص 200 میلیارد تومان به منظریه تا تکمیل 2 پارک‌ بانوان در شهرکرد

29 مرداد 1401 ساعت 13:12

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: در سفر ریاست محترم جمهور به استان، طرح‌هایی برای شهرداری شهرکرد مصوب شد که در حال حاضر تأمین اعتبار آن ابلاغ شده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اظهارداشت: تخصیص اعتبار جهت خرید یک دستگاه نردبان بلند آتش‌نشانی در سال جاری یکی از مهم‌ترین مصوبات در این سفر بوده است که می‌تواند مشکلات اساسی در حوادث را رفع کند.

وی افزود: اختصاص 10 هزار تن قیر رایگان به استان توسط وزارت کشور و واگذاری 10 دستگاه اتوبوس در راستای تسهیل در ارائه خدمات حوزه حمل و نقل از دیگر مصوباتی بود که تأمین اعتبار شد.

سرپرست شهرداری شهرکرد با اشاره به لزوم اهمیت به تفریح بانوان بیان کرد: 3 میلیارد تومان اعتبار به تکمیل پارک بانوان واقع در پارک ملت در سال جاری تخصیص داده شده است.

نجفی ادامه داد: همچنین جهت تکمیل پارک بانوان شهرکرد واقع در پارک تهلیجان توسط سازمان برنامه و بودجه 5 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی با اشاره به تعیین تکلیف منظریه گفت: در راستای تکمیل زیرساخت‌های مسکن و نهضت ملی توسط شهرداری شهرکرد از وزارت راه و شهرسازی 200 میلیارد تومان اعتبار و یا عرصه و املاک مسکونی دریافت نماید.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 51430

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51430/اختصاص-200-میلیارد-تومان-منظریه-تکمیل-2-پارک-بانوان-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir