کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری؛

هیچ بیماری اسهالی و گوارشی مرتبط با آلودگی آب گزارش نشده است

30 مرداد 1401 ساعت 10:38

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به رصد فراوان و بازدیدها و بررسی‌هایی که انجام شده، تا این لحظه هیچ بیماری اسهالی و گوارشی که مرتبط با آلودگی آب باشد گزارش نشده است.


به گزارش جهانبین نیوز; علی احمدی در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و مرکز بهداشت استان، از ابتدای قطعی آب در شهرکرد و شهرها و روستاهای اطراف، آنچه برعهده دانشگاه بوده، انجام داده است.
 
وی افزود: با توجه به رصد فراوان و بازدیدها و بررسی‌هایی که انجام شده، تا این لحظه هیچ بیماری اسهالی و گوارشی که مرتبط با آلودگی آب باشد، در چهارمحال و بختیاری و شهرکرد و شهرها و روستاهایی که دچار قطعی آب شدند، گزارش نشده است.
 
رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیش از 900 آزمایش مختلف در مسیر خط انتقال آب در طرح‌های عمان، چاه آهکی، گردنه خلک سورشجان، چشمه کوهرنگ، سطح شهر و... انجام گرفته است، تمامی آزمایشات انجام گرفته سالم بوده و آب هیچگونه آلودگی ندارد.
 
احمدی عنوان کرد: توصیه ما به شهروندان این است که در مصرف آب صرفه‌جویی کنند و همچنین با رعایت بهداشت فردی سلامت خود و اطرافیانشان را تضمین کنند.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 51426

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51426/هیچ-بیماری-اسهالی-گوارشی-مرتبط-آلودگی-آب-گزارش-نشده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir