کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری؛

آب چشمه کوهرنگ جهت پاکسازی بخشی از خط انتقال از مدار خارج شد/ انتقال ۱۰۰ لیتر آب از طریق خط سامان

21 مرداد 1401 ساعت 19:10

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر سرچشمه هیچ مشکلی ندارد اما لوله‌های خط انتقال آب به دلیل رسوب گل و لای آلوده هستند، طبق گفته مسؤولان مجموعه آب در استان تا دو ساعت دیگر آلودگی لوله‌های انتقال آب در محل گردنه خولک برطرف شده و آب چشمه کوهرنگ نیز وارد مدار می‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز; خسرو کیانی مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری عصر امروز در جمع خبرنگاران این استان، اظهار کرد: خط انتقال آب کوهرنگ به دلیل وجود گل و لای در حدود ۹۰ کیلومتر از این خط انتقال که امکان تصفیه آن وجود نداشت، مجددا از خط مدار خارج شده است.

 
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سرچشمه هیچ مشکلی ندارد اما لوله‌های خط انتقال آب به دلیل رسوب گل و لای آلوده هستند، افزود: فرایند پاکسازی و شستشوی این مسیر در حال انجام است.
 
 مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خط انتقال آب سامان وارد مدار شده است و ۱۰۰ لیتر آب به شهرکرد منتقل می‌کند، همچنین ۱۲۰ لیتر هم از چاه‌های کشاورزی منتقل شد و مجموعا در حال حاضر ۴۲۰ لیتر آب در شبکه موجود است که با ورود ۲۰۰ لیتر آب چشمه کوهرنگ در ساعات آینده مشکل حل خواهد شد.
 
کیانی عنوان کرد: هم اینک میزان آلودگی چشمه کوهرنگ ۲۵۰ است و طبق گفته مسؤولان مجموعه آب در چهارمحال و بختیاری تا دو ساعت دیگر آلودگی لوله‌های انتقال آب در محل گردنه خولک برطرف شده و آب چشمه کوهرنگ نیز وارد مدار می‌شود.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 51366

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51366/آب-چشمه-کوهرنگ-جهت-پاکسازی-بخشی-خط-انتقال-مدار-خارج-۱۰۰-لیتر-طریق-سامان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir