کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری؛

با تخلفات در حوزه ساخت طرح نهضت مسکن، برخورد می‌شود

4 مرداد 1401 ساعت 12:58

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با هر تخلفی در حوزه ساخت و ساز در طرح نهضت ملی مسکن مشاهده شود، برخورد خواهد شد.


علی حیدری سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ درخصوص بحث نظارت بر ساخت و ساز  اظهار کرد: در دوره‌های قبل و پروژه‌های مسکن مهر، بخشی عمده‌ای از ساخت و سازها به مردم و تعاونی‌ها واگذار شد.
 
وی افزود: عمدتا شرکت‌های تعاونی تخصص لازم در زمینه ساخت و ساز را نداشتند و چون واگذاری به شرکت‌های تعاونی بود اجازه چندانی به مجموعه دولت برای دخالت داده نمی‌شد.
 
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اما در طرح نهضت ملی مسکن قرار است از مجری‌های ذی‌صلاح استفاده شود، به علاوه اینکه شورای فنی به صورت مکرر نظارت دارد و دفتر فنی استانداری جدای از وزارت‌ راه و شهرسازی در این پروژه دخیل است.
 
حیدری عنوان کرد: هر تخلفی در حوزه ساخت و ساز در طرح نهضت ملی مسکن مشاهده شود، برخورد خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: برخی افراد که تحت پوشش مجموعه‌های حمایتی ازجمله کمیته امداد و بهزیستی هستند علاوه بر تسهیلاتی که برای همه متقاضیان درنظر گرفته شده است، مبلغی در قالب تسهیلات ارزان قیمت نیز دریافت خواهند کرد.
 
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری درخصوص کسانی که امکان تامین کل پول را ندارند، بیان کرد: برنامه‌هایی ازجمله افزایش سقف تسهیلات، پرداخت اعتباری جهت تعمیر، کاهش سود تسهیلات و... در شورای عالی مسکن کشور در حال بررسی است.
 
انتهای پیام/1031ج


کد مطلب: 51242

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51242/تخلفات-حوزه-ساخت-طرح-نهضت-مسکن-برخورد-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir