کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

تامین زمین برای 20 هزار واحد مسکن/ افرادی که نتواند سهم آورده خود را پرداخت کند از لیست حذف می‌شوند

2 مرداد 1401 ساعت 13:25

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای ساخت بالغ بر 20 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن زمین در این استان تهیه شده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ علی حیدری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برای بالغ بر 20 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن زمین در این استان تهیه شده است.
 
وی با اشاره به اینکه این میزان زمین معادل زمینی است که برای مسکن مهر در طول هشت سال فراهم شد، افزود: بعد از شناسایی زمین استعلام از دستگاه‌های ذی‌ربط مثل برق، آب، گاز، محیط زیست و... انجام و سپس دیگر مراحل قانونی در کمیته‌ها، کارگروه‌ها، شورای برنامه‌ریزی و... انجام شد.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در شهرهایی که زمین دولتی وجود ندارد اجرای طرح نهضت ملی مسکن متوقف نخواهد شد، ادامه داد: اگر فردی نتواند سهم آورده خود برای ساخت مسکن را پرداخت کند از لیست حذف می‌شود.
 
حیدری با بیان اینکه در برخی مناطق شهری متقاضی برای انبوه سازی وجود ندارد، عنوان کرد: زمین‌های مشاعی اطراف شهرکرد، واگذار شدند که عمدتا این واگذاری‌ها غیرقانونی بوده است.
 
وی خاطرنشان کرد: در سفر ریاست جمهور به چهارمحال و بختیاری و حضور وزیر کشور در منظریه مقرر شد راه و شهرسازی 200 میلیارد تومان اعتبار در اختیار شهرداری قرار دهد تا مشکلات این منطقه شهر حل شود، این اعتبار مرحله به مرحله با پیشرفت کار تزریق می‌شود.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 51227

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51227/تامین-زمین-20-هزار-واحد-مسکن-افرادی-نتواند-سهم-آورده-خود-پرداخت-کند-لیست-حذف-می-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir