کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمینه حضور سرمایه‌گذاران عراقی برای سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری فراهم می‌شود

30 تير 1401 ساعت 17:51

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: این اتاق زمینه حضور سرمایه‌گذاران عراقی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان را فراهم می‌کند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سید جلیل‌الله رضوی دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری دهکردی در نشست با هیات تجاری و اقتصادی عراق به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: افزایش همکاری‌های تجاری بین این استان و کشور عراق به اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در منطقه منجر می‌شود.
 
وی افزود: در این راستا بسته‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی در بخش‌های مختلف چهارمحال و بختیاری تهیه، تدوین و به سرمایه‌گذاران عراقی متقاضی سرمایه‌گذاری در این استان ارائه خواهد شد.
 
رضوی تصریح کرد: تسریع در روند واگذاری زمین، تأمین تسهیلات ارزی، معافیت‌های مالیاتی و صدور مجوزهای قانونی برای سرمایه‌گذاری بازرگانان عراقی در چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار می‌گیرد.
 
وی یادآور شد: معرفی بازرگانان چهارمحال و بختیاری برای بهره‌مندی از تسهیلات و‌ مشوق‌های مورد سرمایه‌گذاری در کشور عراق از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تسریع می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج


کد مطلب: 51219

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51219/زمینه-حضور-سرمایه-گذاران-عراقی-سرمایه-گذاری-چهارمحال-بختیاری-فراهم-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir