کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری؛

اقلام دارویی و نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی رصد و تامین شود

1 مرداد 1401 ساعت 13:22

دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: اقلام دارویی و نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی رصد و تامین شود چراکه در روزهای گذشته تعداد موارد بستری افزایش پیدا کرده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالرضا علیمحمدی ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که مجددا به لحاظ بیماری کرونا در کشور حاکم شده است باید حساسیت مردم نسبت به این بیماری افزایش یابد.

 
وی افزود: در حال حاضر رعایت پروتکل های بهداشتی به زیر ۴۰ درصد رسیده است که بسیار نگران کننده است، رعایت دستورالعمل ها باید به بالای ۶۰ یا ۷۰ درصد برسد.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک در ادارات باید اجباری شود، ادامه داد: بازار نباید تعطیل شود اما تذکر داده شود که هم فروشندگان و هم مراجعه کنندگان از ماسک استفاده کنند.
 
علیمحمدی درخصوص جشن ها در تالارهای عروسی، عنوان کرد: ظرفیت این تالارها باید مجددا کم شود و اگر تالاری این موضوع را رعایت نکرد تالار متخلف باید پلمپ شود.
 
وی بیان کرد: برخی از تالارهای پذیرایی برای بازگشت حجاج پذیرش دارند که این موضوع هم باید مدنظر قرار گیرد و با ظرفیت کم انجام شود.
 
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اقلام دارویی و نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی رصد و تامین شود چراکه در روزهای گذشته تعداد موارد بستری افزایش پیدا کرده است.
 
علیمحمدی تصریح کرد: مراسمات ختم که به دلیل فروکش کردن کرونا مجددا در مساجد برگزار می شدند دوباره باید در فضای باز انجام شود.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 51216

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51216/اقلام-دارویی-نیاز-بیمارستان-مراکز-درمانی-رصد-تامین-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir