کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون بهره‌برداری نیروی برق چهارمحال و بختیاری:

مردم همیاری کنند، قطعی برق نداریم

1 مرداد 1401 ساعت 11:56

معاون بهره‌برداری نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌استانی‌ها طبق روال سال‌های قبل خدمت‌گزاران خود در صنعت برق را همیاری کنند که بتوانیم این ایام باقیمانده از فصل تابستان را بدون قطعی برق به انتها برسانیم.


فریبرز مرادیان معاون بهره‌برداری نیروی برق چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: با شروع فصل گرم مصرف انرژی افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.
 
وی با بیان اینکه سال‌های گذشته با همت و همیاری هم‌استانی‌ها بحث خاموشی‌ها بسیار پایین و در مواردی صفر بود تصریح کرد: امسال تابستان با افزایش دمای هوا مصرف انرژی الکتریکی رشد قابل توجهی داشته است.
 
مرادیان ادامه داد: عموما مصرف در ساعات گرم بیشتر خود را نشان می‌دهد، اما ساعاتی تحت عنوان ساعات اوج مصرف مطرح هستند که در این زمان‌ها مردم می‌توانند مصرف برق خود را به حداقل برسانند و از لوازم پرمصرف مثل ماشین لباسشویی، اتو و... استفاده نکنند.
 
معاون بهره‌برداری نیروی برق چهارمحال و بختیاری بیان داشت: هم‌استانی‌ها در ساعات پیک مصرف برای مصرف درست برق بهتر است کولرهای آبی را روی دور کند قرار دهند و کولرهای گازی بر روی دمای 24 تا 25 درجه تنظیم شود.
 
وی ادامه داد: توصیه می‌شود هم‌استانی‌ها نسبت به مصرف بهینه برق توجه داشته باشند، وقتی ما از مردم می‌خواهیم در مصرف برق صرفه‌جویی کنند اصلا به این معنا نیست که مصرف نکنند بلکه درخواست ما درست مصرف کردن است.
 
مرادیان یادآور شد: هم‌استانی‌ها طبق روال سال‌های قبل خدمت‌گزاران خود در صنعت برق را همیاری کنند که بتوانیم این ایام باقیمانده از فصل تابستان را بدون قطعی برق به انتها برسانیم.
 
انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 51214

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51214/مردم-همیاری-کنند-قطعی-برق-نداریم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir