کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان خبر داد

دستگيری عامل نزاع منجر به قتل در کمتر از 4 ساعت در فارسان

29 تير 1401 ساعت 10:00

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان از از وقوع يک فقره نزاع منجر به قتل و دستگيری ضارب مقتول در کمتر از چهار ساعت خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ غضنفر محمدحسينی اظهار کرد: در پی اعلام يک فقره نزاع و درگيری در ساعت 20:00 شب گذشته در سطح شهرستان، بلافاصله عوامل انتظامی و کارآگاهان پليس آگاهی جهت بررسی موضوع درمحل حاضر شدند.
 
وی افزود: با حضور عوامل پليس آگاهی در صحنه مشخص شد فردی مذکر به علت مشکلات شخصی با مقتول درگير و وی را مصدوم و از محل متواری شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان فارسان ادامه داد: مصدوم پس از رسيدن به بيمارستان به خاطر شدت خونريزی فوت کرد و اقدامات پليس جهت شناسايی ضارب به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.
 
محمدحسینی خاطرنشان کرد: درنهايت و با اقدامات فنی کارآگاهان پليس و بازبينی صحنه و اخذ اظهارات شاهدان قبل از فوت؛ قاتل شناسايی و با اقدام به‌موقع کارآگاهان پليس آگاهی شهرستان در کمتر از 4 ساعت عامل اصلی قتل طی يک عمليات ضربتی دستگير و به مقر انتظامی دلالت شد و در بازجويی‌های صورت گرفته به صراحت به بزه ارتکابی خود معترف شد.
 
وی با اشاره به اينکه پس از تکميل تحقيقات پليس متهم جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضايی معرفی و از آن طريق روانه زندان شدند تصريح کرد: عاقبت‌ انديشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌‎تواند از وقوع جرائم اين‌چنينی جلوگيری کند.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 51201

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51201/دستگيری-عامل-نزاع-منجر-قتل-کمتر-4-ساعت-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir