کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری:

بازروایی واقعه غدیر خم در شهرکرد اجرا می شود

26 تير 1401 ساعت 12:08

موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: فردا در روز عید و در مرکز استان بازروایی واقعه غدیر خم در شهر کیان راس ساعت 18 میدان امام رضا (ع) شهر کیان برگزار خواهد شد.


موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ ضمن تبریک اعیاد غدیر خم و دهه امامت و ولایت در راستای برگزاری برنامه های ویژه بزرگداشت این عید سعید اظهار کرد: ویژه برنامه های متعددی در سراسر استان به مناسبت ایام مبارک عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت اجرا شده است.

وی ضمن بیان اینکه تقسیم بندی این ایام ده روزه است افزود: اکثر هیات ها و تکایای مذهبی آماده شده اند و برنامه ریزی های خوبی در این خصوص انجام شده است، برگزاری جشن های محله ای که شاخصترین آن جشن بزرگداشت عید غدیر در شب گذشته بود که در پارک ملت شهرکرد برگزار شد.

انصاری افزود: برنامه های پیش بینی شده در این ایام عمدتا محله محور بوده غیر از برنامه هایی که شاخص کشوری می باشد از جمله بازروایی واقعه غدیر در سراسر شهرستان های استان که توسط سپاه های نواحی شهرستان ها برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فردا در روز عید و در مرکز استان بازروایی واقعه غدیر خم در شهر کیان راس ساعت 18 میدان امام رضا (ع) شهر کیان برگزار خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکخه جشن خودرویی در روز عید در سطح شهرکرد برگزار می شود عنوان کرد: جشن های محله ای عید غدیر خم در مرکز استان شب گذشته در پارک ملت و امشب در پارک تهلیجان شهرکرد برگزار می شود.

انصاری ضمن بیان اینکه در این ایام ادارات استان برنامه های تبینی خواهند داشت گفت: کاروان شادی عید غدیر خم نیز در خیابان ها حرکت می کند و عمده برنامه های ما محله محور و مسجد محور است، عمده برنامه ها تبیینی خواهد بود و جشن و سرور تلفیقی از نشست های بصیرتی در محافل و مجالس و ادارات خواهد بود.

وی در پایان فرهنگ غدیر را یک فرهنگ مردمی دانست و تصریح کرد: فرهنگ غدیر به یک فرهنگ مردمی تبدیل شده است و جوشش دستگاه ها و هیات های محله و روستا در این روز خیلی خوب بوده و بسیاری از موکب ها در تدارک برای پذیرایی این عید بزرگ در استان می باشند.

انتهای پیام/1030ج

 


کد مطلب: 51185

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51185/بازروایی-واقعه-غدیر-خم-شهرکرد-اجرا-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir