کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

شهرکرد، باز هم خنک‌ترین مرکز استان در کشور/ آسمان چهارمحال و بختیاری تا پایان هفته صاف تا کمی ابری است

26 تير 1401 ساعت 11:15

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: صبح امروز شهرکرد با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد به‌عنوان خنک‌ترین ایستگاه استان و خنک‌ترین مرکز استان به ثبت رسید.


مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تا پایان هفته آسمان استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

وی با بیان اینکه طی روزهای آینده جوی نسبتا پایدار را در استان شاهدیم و پدیده خاصی پیش‌بینی نمی‌شود، افزود: دما طی روزهای گذشته افزایش داشته و در روزهای آینده افزایش تدریجی و نسبی دما را در پیشِ رو دارد.

چراغ‌پور گفت: صبح امروز شهرکرد با کمینه دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد به‌عنوان خنک‌ترین ایستگاه استان و خنک‌ترین مرکز استان به ثبت رسید.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در گرم‌ترین ساعت روز در ۲۴ ساعت گذشته لردگان با بیشینه دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین ایستگاه در استان معرفی شده است و در همان ساعت دمای شهرکرد به ۳۲ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 51182

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51182/شهرکرد-باز-هم-خنک-ترین-مرکز-استان-کشور-آسمان-چهارمحال-بختیاری-پایان-هفته-صاف-کمی-ابری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir