کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد

پیشرفت 35 تا 40 درصدی تقاطع غیرهم‌سطح هفشجان

26 تير 1401 ساعت 10:27

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تقاطع غیرهم‌سطح هفشجان ۳۵ تا ۴۰ درصد پیشرفت داشته گفت: مناقصه فاز دو این پروژه با برآورد ۳۲ میلیارد تومان و پیشنهاد ۴۵ میلیارد تومان از سوی پیمانکار درحال پیگیری است.


حمید ربیعی معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: عمده فعالیت تقاطع غیرهم‌سطح هفشجان از اوایل سال ۱۴۰۰ آغاز شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این پروژه از نظر هزینه‌ای سنگین و همچنین پروژه روگذر است و تاکنون در استان اجرا نشده کمی به طول انجامید.

ربیعی با اشاره به اینکه فاز اول این پروژه احداث پل بود و پیمانکار پایه‌ها و کوله‌های طرفین را اجرا کرده و درحال حاضر درحال اقدامات بعدی است یادآور شد: تا ۳۰ یا ۴۰ روز آینده می‌توانیم پل این تقاطع را تکمیل کنیم.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: برای فاز دوم که بحث مسیرهای دسترسی و انحراف به سمت فارسان و شهرکرد است مناقصه انجام شده و طی چند روز آینده فعالیت آن آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم تامین اعتبار لازم برای ادامه کار و بهره‌برداری از پروژه داشته باشیم.

ربیعی با اشاره به اینکه این پروژه تاکنون ۳۵ تا ۴۰ درصد پیشرفت داشته است گفت: مناقصه فاز دو پروژه با برآورد ۳۲ میلیارد تومان بوده و ۴۵ میلیارد تومان پیشنهاد پیمانکار است، علاوه‌براین بحث آسفالت و هزینه‌های مربوط به آن هم هست.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این تقاطع به نام تقاطع "شهید عباسی" نام‌گذاری شده و در روز کلنگ‌زنی خانواده این شهید در مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 51178

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51178/پیشرفت-35-40-درصدی-تقاطع-غیرهم-سطح-هفشجان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir