کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

فلارد، یازدهمین شهرستان چهارمحال و بختیاری/ قدم اول در این شهرستان تشکیل فرمانداری است

25 تير 1401 ساعت 20:47

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: بعد از ابلاغ مصوبه تشکیل شهرستان فلارد به استان، اقدامات عملیاتی استقرار فرمانداری در این شهرستان انجام و پس از آن با درخواست فرماندار و قوانین دستگاه‌های اجرایی ادارات کل تابعه در شهرستان مستقر می‌شوند.


به گزارش جهانبین نیوز; حسین کاووسی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری عصر امروز در جمع خبرنگاران این استان در خصوص تأسیس شهرستان جدید، اظهار کرد: شهرستان فعلی فلارد که طبق آخرین سرشماری سال ۹۵ حدود ۳۳ هزار نفر جمعیت دارد، هفته گذشته در جلسه هیات دولت مصوب شد.

 
وی افزود: همه تقسیمات کشوری و تغییرات در آن ها به جز استان که نیازمند مصوبه مجلس شورای اسلامی است در هیات دولت مصوب می‌شوند.
 
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بعد از ابلاغ مصوبه تشکیل شهرستان فلارد به استان، اقدامات عملیاتی استقرار فرمانداری در این شهرستان انجام و پس از آن با درخواست فرماندار و قوانین دستگاه‌های اجرایی ادارات کل تابعه در شهرستان مستقر می‌شوند.
 
کاووسی عنوان کرد: در اولین قدم و به جهت توسعه چارت سازمانی فرمانداری شهرستان فلارد تشکیل خواهد شد تا مردم منطقه طعم شیرین خدمت‌رسانی را بیش از پیش بچشند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج


کد مطلب: 51173

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51173/فلارد-یازدهمین-شهرستان-چهارمحال-بختیاری-قدم-اول-این-تشکیل-فرمانداری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir