کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری؛

سازمان تامین اجتماعی، نیازمند بازتعریف اساسی در روند کار خود است

25 تير 1401 ساعت 11:31

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: علی رغم همه تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد برخی مشکلات مانند بروکراسی‌های پیچیده اداری و... روند انجام کار را در سازمان تامین اجتماعی استان کند، می‌کند، لذا باید بازتعریفی اساسی در این سازمان ایجاد شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری صبح امروز در ديدار با مديرکل تامين اجتماعی چهارمحال و بختياری، اظهار کرد: همراهی و اعتماد عمومی مردم بزرگ‌ترین سرمایه برای نظام جمهوری اسلامی است.
 
وی افزود: با تلاش، برنامه‌ریزی و یک زمان‌بندی مشخص کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت باید پاسخی برای اعتماد عمومی مردم و حفظ آن داشته باشیم.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: علی رغم همه تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد برخی مشکلات مانند بروکراسی‌های پیچیده اداری و... روند انجام کار را در سازمان تامین اجتماعی استان کند، می‌کند، لذا باید بازتعریفی اساسی در این سازمان ایجاد شود.
 
حیدری عنوان کرد: نیروهایی که در بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، کلینیک‌ها و... پاسخگوی مردم هستند باید آموزش ببینند، معایب و محاسن احصا شود و مردم تغییر رویکرد و تفاوت برخورد را کاملا مشاهده کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: سرکشی و نظارت بسیار مهم است، این امر باعث تغییر بازتعریف‌ها می‌شود.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم گسترش درمانگاه‌ها در استان اظهار کرد، اضافه کرد: به این منظور تلاش شود هم اعتبارات از مرکز جذب شود و هم از اعتبارات استانی به این مهم کمک می‌شود.
 
حیدری بیان کرد: در مراکز درمانی تامین اجتماعی خدمات چشمگیری ارائه می‌شود ولی هنوز با شرایط مطلوب در این خصوص فاصله وجود دارد، انتظار این است که خلاء‌ها در این زمینه پُر شود تا افرادی که مراجعه کننده هستند در مباحثی همچون پاسخگویی، نظم، بهداشت و... شاهد تغییرات عمده باشند.
 
وی تاکید کرد: مراکز درمانی و بیمارستان‌های وابسطه به تامین اجتماعی باید نسبت به بیمارستان‌های دیگر الگو باشند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تعارضاتی که بین مراکز درمانی و بیمارستان‌های تامین اجتماعی با دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد باید رفع شود و اگر مطالباتی در این بین وجود دارد با هم‌افزایی و هم‌فکری حل شود.
 
حیدری ادامه داد: تعامل با فرمانداری‌ها، دستگاه‌ها و مجموعه تامین اجتماعی وجود داشته باشد، همچنین از نیروهای با انگیزه، توانمند و پاسخگو باید استفاده شود.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 51167

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51167/سازمان-تامین-اجتماعی-نیازمند-بازتعریف-اساسی-روند-کار-خود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir