کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان خبر داد

کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از يک ميليارد ریال در لردگان

25 تير 1401 ساعت 9:57

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان از کشف 600 قلم انواع لوازم آرايشی و تعداد 90 پاكت سیگار (جمعا 1800 نخ) قاچاق از 3 واحد صنفی در لردگان خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ علی تابش فرد فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان با اشاره به اينکه برخورد با پديده قاچاق کالا به‌خصوص اقلام سلامت‌محور در دستوركار پليس قرار دارد اظهار کرد: مجموعه انتظامی با فعاليت غيرقانونی قاچاقچيان و کسانی که با وارد کردن کالاهای بی‌کيفيت و قاچاق، سلامتی مردم و امنيت اقتصادی جامعه را به خطر می‌اندازند، برخورد قانونی می‌کند.

وی گفت: درپی دريافت خبری مبنی‌بر فروش لوازم آرايشی و بهداشتی قاچاق در سه واحد صنفی در شهر لردگان، بررسی موضوع در دستورکار پليس قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان تصريح کرد: ماموران پليس آگاهی پس از تحقيقات همه‌جانبه و اطمينان از صحت موضوع، واحدهای صنفی موردنظر را شناسايی و با هماهنگی قضائی به همراه رئيس اداره تعزيرات و عوامل شبکه بهداشت به اين مکان اعزام شدند.

تابش فرد به كشف 600 قلم انواع لوازم آرايشی و تعداد 90 پاكت سیگار (جمعا 1800 نخ) سیگار قاچاق در بازرسی از اين مغازه‌ها اشاره كرد و اذعان داشت: متهمين پرونده براي سير مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بيان اينکه کارشناسان ارزش اين كشفيات را بیش از يک ميليارد ريال برآورد کردند افزود: لوازم قاچاق تحويل پليس آگاهی و واحدهای صنفی متخلف نيز پلمب شدند.

نیروی انتظامی شهرستان لردگان در پايان از مردم خواست برای توسعه اقتصادی و رفع بيکاری در جامعه با پليس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار در اين زمينه را به مرکز فوريت‌های پليسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 51165

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51165/کشف-کالای-قاچاق-ارزش-بیش-يک-ميليارد-ریال-لردگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir