کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

جهنمیان بیکار ننشسته‌اند، بهشتیان نیز در ترویج شعائر دینی و الهی تلاش کنند

21 تير 1401 ساعت 11:37

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: جهنمیان بیکار ننشسته‌اند لذا بهشتیان نیز نباید بیکار بشینند و تلاش کنند همواره شعائر دینی و الهی را در جامعه پیدا، حفظ و ترویج کنند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در آیین تشییع پیکر شهدای مدافع امنیت در این استان، اظهار کرد: شهید و شهادت همواره تکرار می‌شوند چراکه تذکرها، یادآوری‌ها و... در جامعه باید بازخوانی شوند.
 
وی افزود: شهدایی که امروز بر دستان مردم تشییع شدند جوان بودند، جوانانی که برای امنیت و آسایش جامعه دینی و مسلمان‌ها از جان خود گذشتند.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه قربانی شدن در راه عقیده و اعتقاد همان راهی است که دو شهید نیروی انتظامی این استان پیمودند، ادامه داد: عده‌ای هم هستند که در حذف زذالت‌ها و پلیدی‌ها جامعه نه‌تنها کاری نمی‌کنند بلکه با اقدامات خود آب به آسیاب دشمن هم می‌ریزند.
 
نکونام عنوان کرد: جهنمیان بیکار ننشسته‌اند لذا بهشتیان نیز نباید بیکار بشینند و تلاش کنند همواره شعائر دینی و الهی را در جامعه پیدا، حفظ و ترویج کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: مبادا مساجد به عنوان کانون‌های انسان‌سازی خالی از جمعیت شوند، برگزاری نمازهای جمعه و جماعات باید پُررنگ باشد، پیام شهدا این است، نسبت به پلیدی‌ها بی‌تفاوت نباشیم.
 
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شهدا پاک زندگی کردند و با ریختن اولین قطره خون خود همه گناهاشان بخشیده می‌شود، از همین رو است که گفته می‌شود تا فردی لیاقت شهادت نداشته باشد لایق شهید شدن نخواهد بود.
 
انتهای پیام/1031ج
 


کد مطلب: 51139

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/51139/جهنمیان-بیکار-ننشسته-اند-بهشتیان-نیز-ترویج-شعائر-دینی-الهی-تلاش-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir